Γιατι νικησε ο Τσιπρας;

Πηγή: Γιατι νικησε ο Τσιπρας;

Δημοσιεύτηκε από τον kavvathas

Δημοσιογράφος, εκδότης,παρατηρητής γεγονότων, (πρώην)οδηγός αγώνων. Πάντα χειριστής ανεποπτέρων, αεροπλάνων και ελικοπτέρων -Journalist, publisher, (ex)racing & rally driver. Pilot (glider, plane + helicopter) Η δραστηριότητα του Κώστα Καββαθά στο χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας ξεκίνησε το 1959 από το περιοδικό «Ταχύτης», που είχε ως αντικείμενό του τους αγώνες αυτοκινήτου. Eκδόθηκε για λίγο καιρό από την «Ecurie Eρμής», έναν από τους παλαιότερους συλλόγους φίλων της Αυτοκίνησης που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα. Το 1963 ξεκίνησε η συνεργασία του με την εφημερίδα «Μεσημβρινή», στην οποία κράτησε τη στήλη του αυτοκινήτου για τρία περίπου χρόνια. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα», το πρώτο στα εγχώρια χρονικά του Τύπου που, στην ύλη του, είχε σελίδες αφιερωμένες στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα χρονολογείται η πρώτη προσπάθεια να εκδόσει δικό του περιοδικό, με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο, το «Τροχοί+Δρόμοι», η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο!Από την πρώτη απόπειρα σώζονται λίγες φωτογραφίες, τις οποίες θα μπορέσετε να δείτε όταν το Ιστολόγιο γίνει, επιτέλους, portal. Μετά από σύντομο πέρασμα από το «Νέο Αυτοκίνητο» των αδελφών Αντώνη και Μιχάλη Γρατσία, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού «Αuto Eξπρές» του Σπύρου Γαλαίου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κορόβηλα. Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε, με τη σύζυγό του Σοφία, το περιοδικό «4ΤΡΟΧΟΙ» και, όπως ήταν λογικό, έριξε εκεί το βάρος της αρθρογραφίας του. Παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο να γράφει στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Επίκαιρα», που όλοι οι παλιοί γνωρίζουν και που θεωρείται –ακόμη και σήμερα που εκδόθηκε ένα με τον ίδιο τίτλο- ως το καλύτερο του είδους που εκδόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Τα άρθρα του Κ.Κ. στα "Ε" θα συμπεριληφούν σύντομα και σε αυτό το ιστολόγιο. Άρθρα του δημοσιεύτηκαν επίσης στην εφημερίδα «Το Βήμα» από το 1991 ως το 1998, καθώς και για ένα ...μικρό διάστημα(!) στην «Καθημερινή», μία άλλη ιστορία, που επίσης θα μπορέσετε να απολαύσετε εδώ σαν μία σπαρταριστή (στηγελοιότητά της) "κωμωδία". Σήμερα, εκτός από τα περιοδικά των «Τεχνικών Εκδόσεων», ο Κώστας Καββαθάς αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», από το πρώτο της φύλλο. Στο ενεργητικό του συμπεριλαμβάνονται -μέχρι στιγμής- δύο βιβλία: «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» του Richard von Frankenberg, που μετέφρασε στα ελληνικά το 1972 μαζί με δύο ακόμη συναδέλφους του και «Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού». Τα κείμενά του, έντονα συναισθηματικά, περιέχουν σχεδόν τα πάντα: περιγραφές από διεθνείς κι ελληνικούς αγώνες, ιστορίες από τα παλιά χρόνια του αυτοκινήτου, συνεντεύξεις από σημαντικά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών και συμπεράσματα από τις εξαντλητικές δοκιμές των εκάστοτε νέων μοντέλων, κοινωνική κριτική και σχόλια για τα καλώς ή τα κακώς κείμενα της χώρας και των ανθρώπων της. Στα πρώτα χρόνια των «4Τροχών» έγραφε και τεχνικά άρθρα, καθώς και "συμβουλές" για την ασφαλή και ασφαλή και γρήγορη οδήγηση. Με το πέρασμα των δεκαετιών όμως αφ' ενός το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από την τεχνολογία στα ζαντολάστιχα και αφ΄ετέρου άλλοι, ικανότεροι ανέλαβαν (μικρός Νίνης, Έλλη Κοκκίνου, γελοτοποιός του αυτοκράτορα κλπ) και ο Κ.Κ. αποφάσισε πως, αρκετά με τα "τεχνικά άρθρα" που, άλλοστε, δεν γίνονται καταληπτά από τον "ανθό" της ελληνικής νεολαίας -έτσι όπως τον κατάντησαν οι ανεπάγγελτοι "πολιτικοί". Το 2009 ο Κώστας Καββαθάς συμπλήρωσε 50 χρόνια δημοσιογραφικήςςς και 40 εκδοτικής ζωής αν και η τελευταία δεν είναι ακριβώς όπως την οραματιζόταν για λόγους που αναφέρονται σε άλλες σελίδες του ιστολογίου…

24 σκέψεις σχετικά με το “Γιατι νικησε ο Τσιπρας;

  1. Αντί για σχόλιο ένα κείμενο που έγραψα το βράδυ των εκλογών και έστειλα σε μερικούς φίλους.

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΦΙΛΗΚΟΩΝ ΞΕΝΙΣΤΩΝ* (ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015)
    «Θα έλεγε τις ότι η χώρα αύτη ηλευθερώθη επίτηδες, διά να αποδειχθή, ότι δεν ήτο ικανή προς αυτοδιοίκησιν» (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης)
    Ο Ελληνικός λαός φαίνεται πως ανάμεσα στην αμνημοσύνη και την ηλιθιότητα προτίμησε με μεγάλη πλειοψηφία και τα δύο.
    Ο Ελληνικός λαός σήμερα εξέλεξε βουλή, πιθανόν και κυβέρνηση, που κατά τον Τολστόϊ είναι μια παρέα ανθρώπων, που παρενοχλεί τους υπόλοιπους.
    Ο Ελληνικός λαός σήμερα εξέλεξε βουλή, πιθανόν και κυβέρνηση, που κατά τον George Bernard Shaw έχει ως πολιτική να ληστέψει τον Πήτερ για να πληρώσει τον Πωλ κι’ έτσι μπορεί να βασίζεται στην υποστήριξη του Πωλ.
    Αποτελεί όνειδος για την εθνική συνείδηση ένας λαός να επιλέγει την υποτέλειά του και ανάμεσα στην ταπεινωτική σωτηρία του Schäuble και την περήφανη του Καζαντζάκη να επιλέγει την πρώτη, γιατί για τη δεύτερη «σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ’ όλους τους σωτήρες· αυτή ‘ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις;»
    Και δυστυχώς ο σύγχρονος Έλληνας δεν αντέχει.
    Σήμερα, λοιπόν, καταλαβαίνω, γιατί «βολεύτηκαν» οι Έλληνες με τα τετρακόσια χρόνια της τούρκικης σκλαβιάς.
    Αποτελεί όνειδος για την εθνική συνείδηση ένας λαός εκκρεμές ανάμεσα σε φιλήκοους των ξένων, γιατί κατά τον Ιωάννη Καποδίστρια «ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης» και κατά τον Σωκράτη «ο μεν δειλός της πατρίδος, ο δε φιλόδοξος της πατρώας ουσίας εστί προδότης».
    Και όταν είναι κανείς και δειλός και φιλόδοξος, όπως συμβαίνει με τους Έλληνες πολιτικούς, που υφαρπάζουν με δόλια μέσα τη ψήφο ενός περισσότερο δειλού και φιλόδοξου λαού, η μόνη ελπίδα είναι η διαπίστωση του Ροΐδη «το πονηρότερον και μάλα εξαπατώμενον ον της γης είναι ο Έλλην».
    Αποτελεί τη μοναδική περίπτωση μετά τη ναζιστική Γερμανία ένας λαός να επιλέγει τον οικονομικό ναζισμό αυτής της χώρας, της Γερμανίας, για τη διαχείριση του μέλλοντός του.
    Ένας λαός που δεν είναι ικανός να αξιωθεί το λόγο του Καζαντζάκη «θέλει, λέει, να ’ναι λεύτερος, σκοτώστε τον», αλλά είναι έτοιμος να προσκυνήσει το δόγμα του Hitler «η μεγάλη δύναμη του ολοκληρωτικού κράτους είναι ότι αναγκάζει αυτούς που το φοβούνται να το μιμηθούν», δικαιώνοντας τον Ιρλανδό συγγραφέα Clive Staples Lewis, που χαρακτήριζε ως επαχθέστερη την τυραννία, που εφαρμόζεται για το καλό των θυμάτων της.
    Στη χώρα μας αυτό το καλό είναι γνωστό ως «σωτηρία».
    Τελικά, ο πολιτικός τυχωδιωκτισμός πέρασε στο λαό τη βούλησή του, σύμφωνα με την άποψη του Milan Kundera, να είναι αδύνατος (προσκυνημένος στο γερμανικό ναζισμό, θα συμπλήρωνα), όσο είναι και αυτός, για την ομοιογένεια της υποταγής και τον καθαγιασμό της προδοσίας του.

    * Η λέξη ξενιστής χρησιμοποιείται με διπλή έννοια. Αυτή του υποτελούς των ξένων και αυτή της φιλοξενίας των πολιτικών παρασίτων.

    Μου αρέσει!

  2. Την προηγούμενη φορά τον ψήφισαν με την ελπίδα ότι θα κάνει τα μισά έστω από αυτά που υπόσχεται. Όταν αποδείχτηκε ψεύτης, τον ξαναψήφισαν με την ελπίδα ότι δε θα κάνει ούτε τα μισά από αυτά που υπόσχεται.

    Μου αρέσει!

    1. Μάλλον, ελλείψει συνείδησης, γιατί ο Έλληνας πέρασε από το κόμμα στο κώμα και χαρακτηριστικό του κώματος είναι η έλλειψη της συνείδησης, όχι με την έννοια της πνευματικής και ηθικής, αλλά της ζωτικής και ζωϊκής λειτουργίας, της επικοινωνίας με το περιβάλλον και της ένταξης στο χώρο και το χρόνο.

      Μου αρέσει!

      1. Ναι έχεις δίκιο,είναι προαπαιτούμενο. Για να έχεις ταξική συνείδηση πρέπει πρώτα να έχεις συνείδηση. Κι ελάχιστη νοημοσύνη αλλά η νοημοσύνη δεν ειναι προαπαιτούμενο,αλλά ζητούμενο.

        Σε παγκόσμια κλίμακα αναζητείται. Έτσι έχω καταλήξει πως ο καπιταλισμός φοριέται γάντι από τους ηλίθιους ενώ ο κομμουνισμός απαιτεί ευφυΐα.

        …να αγιάσει το στόμα μου,πολύ με παραδέχομαι,μπράβο μου τον παιδαρά,πώς τα λέω έτσι…ναι…
        …έλα δω ρε να με φιλήσω…

        ΥΓ.
        Δάσκαλε τι τύχη ήταν αυτή! Μετακομίζει ο αδερφός μου στο Χαλάνδρι. Θα βαρεθείς να με βλέπεις. Θα σας φάμε ρέι εγώ και το παοκτσάκι το αδερφάκι μου. Η κάθοδος των αδερφών Μπερμπάντωφ θα γίνει,θα έχουμε έκτροπα σε λέω.

        (Είμαι σίγουρος οτι δεν είσαι ενήμερος για την μεγάλη μεταγραφή του Βούλγαρου Μπερμπάντωφ στη Παοκάρα…τς τς τς…)

        Μου αρέσει!

      2. @coyote
        Καλώς να έλθετε! Δεν θα χρειαστεί να πάω σε …ψυχίατρο! Θα κάνουμε εβδομαδιαίες συνεδρίες

        Μου αρέσει!

      3. @coyoteracing
        Ευχαριστώ για το compliment της ευφυΐας («ο κομμουνισμός απαιτεί ευφυΐα).

        Μου αρέσει!

  3. @coyote
    Οταν τελειωσεις με τις ευφυιες και τον αυτοθαυμασμο σου, πες του αδερφου σου που θα ειναι γειτονας να με παρει τηλεφωνο

    Μου αρέσει!

  4. τι θα γίνει με δαύτον…

    δεν φτάνει που νίκησε,δεν χάνει και ευκαιρία να γίνεται και ρεζίλι…βγήκα γω λάθος και δικαιώθηκε ο george!!!…

    τον μισώ τον πούστην ευχή τον βρήκαμε…

    Μου αρέσει!

    1. Είχε δίκαιο ο Αμερικανός πρόεδρος Lincoln, που δικαιώθηκε μέσα στο έδαφός του, λέγοντας πως είναι καλύτερα να μη μιλάς και να θεωρείσαι βλάκας, παρά να μιλάς και να το αποδεικνύεις, και γι’ αυτό ‎φρόντισε να δικαιώσει τον Lincoln ένας διάδοχός του, ο Clinton, αγκάζοντας τον Τσίπρα να μιλήσει και μάλιστα στα αγγλικά της Μουρλοβλαχίας… «3 birds were sitting», όπως έγραψε και κάποιος σχολιαστής στο διαδίκτυο.
      Το μειράκιον, η «κάλπικη λίρα» της ελπίδας, αφού γελοιοποίησε τη δημοκρατία, τους θεσμούς, την εντιμότητα του πολιτικού λόγου, την αριστερά, την κυβέρνηση και το λαό, ούτε που κατάλαβε, πως ήρθε η ώρα της αυτογελοιοποίησής του.
      Τελικά, το πρόβλημα δεν ήταν ο εκβιασμός των εταίρων, η παραπλάνηση του Λαφαζάνη και ο ναρκισσισμός του Βαρουφάκη, αλλά ο αυτοεκβιασμός, η αυτοπαραπλάνηση και ο αυτοναρκισσισμός.

      Μου αρέσει!

      1. Μην είσαι κορόιδο.
        Το να πέσω έξω στις εκτιμήσεις για ένα πρόσωπο δεν σημαίνει πως η ουτοπία που επαγγέλλομαι είναι λάθος.

        Αν ο μεγαλύτερος κωλοτούμπας διατήρησε τα ποσοστά του και έχουμε την τύχη να γευτούμε 2η φορά την 1η φορά δεν το λούζομαι εγώ.
        Καλό Ψ.Ο.Φ.Ο. στους αμόρφωτους και χέστηκα που θα χαθώ μαζί τους αφού είναι αδύνατο να σωθώ μαζί τους.

        Ανώνυμε…
        Εννοείται πως δικαιώθηκε ο george και ο κάθε george. Μόνο οι απαίδευτοι,οι αμόρφωτοι οι αγενείς και οι ελλειμματικοί δικαιώνονται χτίζοντας συνεχώς πάνω στο λάθος. Ποιος λογικός θα επιζητούσε μια τόσο αναξιοπρεπή αναγνώριση; Να την χαίρεστε την κωλοκοινωνία σας και τα καπιταλιστικά παραισθησιογόνα σας.

        Το coyote είναι από το μνημόνιο απέναντι.
        Επίσης είναι αυτοδίδακτο στα λάθη και από τα λάθη. Αλλά ο Τσίπρας δεν λογίζεται από μένα ούτε καν σαν λάθος. Δεν υπάρχει,δεν τον βλέπω. Ένα ακόμα εργαλείο που έκανε την δουλειά του.
        Τα ζώα όμως που τον συντηρούν στους 36% εκλογικούς βαθμούς,τα ζώα των υπολοίπων μνημονιακών δυνάμεων και πάνω από όλα τα ζώα της φασιστικής ΧΑ, δικαιώθηκαν εκτός των άλλων,κερδίζοντας και μια θέση στα κογιοτίδια μου.

        ΥΓ.
        Δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι άνθρωπος ελεύθερος με συνείδηση,παραμένοντας αμόρφωτος και ακαλλιέργητος.
        Όταν επιμένεις στην αμάθεια,άρα στην μη ελευθερία,γίνεσαι στην ήπια μορφή μνημονιακός στην βαριά φασίστας.

        Δεν το ξέρετε πως είναι έτσι και ζείτε στις επιφάνειες. Πολύ ωραία.Είστε όμως η κάθε αιτία της δυστυχίας. Και για να λέμε και την αλήθεια στο βάθος το γνωρίζετε.

        …κογιοτιές τέλος μέχρι νεοτέρας…μισό…

        george όταν έγραφα για george εννοούσα κάτι άλλους george που είναι πολλοί αυτοί και πάντα κερδίζουν…εσύ μόνος σου με ξέσκισες…συνέχισε έτσι…

        Μου αρέσει!

      2. Ειρήνη Υμίν! ‎
        Προσωπικα παρά το ότι δηλώνω και είμαι Αριστερός, εκτιμώ όλους τους Δεξιούς, στους οποίους ανήκουν και οι περισσότεροι φίλοι μου, γιατί ξέρω ‎πως όλοι τους είναι ιδεολογικοί μου αντίπαλοι, εκτίμηση που δεν μπορώ να έχω και για όλους τους Αριστερούς, που ανάμεσά τους θα προκύψουν αρκετοί χαφιέδες. 
        Εξάλλου, αυτό δεν είναι μια δική μου μόνο άποψη, αλλά, πρωτίστως, του Λένιν, που έλεγε πως στους 100 κο‎μμουνιστές οι 40 είναι αγύρτες, οι 59 αφελείς και ένας μόνο πραγματικός κομμουνιστής. 
        Αν υποθέσουμε πως το πρόσωπο για το οποίο ερίζετε είναι Αριστερός, μπορείτε να το ενταξετε σε μια από τις δύο κατηγορίες των 99, που αναφέρει ο Λένιν. 
        Με την ταπεινή μου εκτίμηση αρχικά με τα χασκογελάκια του τον είχα εντάξει στους 59. 
        Στη συνέχεια κατάλαβα πως ανήκει στους 40. ‎

        Μου αρέσει!

      3. Εχεις χαθεί στη μετάφραση, αλλά δεν πειράζει,
        υγείαν έχετε.

        Μου αρέσει!

      4. ανώνυμε…δεν θίχτηκα και δεν επεδίωξα να σε θίξω…
        δεν ξέρω ποιος έχει χαθεί στη μετάφραση και δεν έχει σημασία,απλά πρέπει και γω να διευκρινίσω πως…

        ο athadim και γω αντιλαμβανόμαστε
        1.την έννοια της ουτοπίας,
        2.γνωρίζουμε πως η δική μας ουτοπία χρειάζεται ευφυϊα για να γίνει αντιληπτή,αποδεκτή και στη συνέχεια λειτουργική,
        3. πως ανέλαβαν στο παρελθόν στο παρόν και πιθανώς στο μέλλον την πρωτοβουλία να την εφαρμόσουν ανάξιοι και ιδεοληπτικοί ηγέτες

        και…
        αυτό που μου τη δίνει
        δεν είναι το λάθος μου να υποστηρίξω αυτόν τον πούστην ευχή τον βρήκα,αλλά αυτή η κοινωνία ατόμων που προτιμά ένα νέο ΠΑΣΟΚ απο το να μετασχηματιστει σε κοινωνία προσώπων.

        …να πω και αυτό στον αγαπημένο μου Θανάση(athadim)

        εννοείται πως οι περισσότεροι φιλοι μου είναι θύματα της παραίσθησης του καπιταλισμού και της θρησκείας αλλά προσπαθώ να τους προσφέρω,όσο μπορώ,μια καλύτερη ζωή γιατί δεύτερη ζωή δεν έχει,ναι;

        πάλι εγώ,ναι…όλα σε μένα Ρεν πούστην ευχήν τους πέτυχα…

        Μου αρέσει!

      5. @coyote ‎
        «Και όμως κινείται» είπε ο Γαλιλαίος. 
        Και όμως υπάρχει δεύτερη ζωή, θα πω εγώ, ο Θανάσης. Το λέει, εξάλλου, και η Βίβλος για την Α-θανασία, βάζοντας το στερητικό Α στο θηλυκό του Θανάση (Βίβλος της λιτότητας).  
        Αυτή τη δεύτερη μετά θάνατο ζωή ζούμε σήμερα ως δεύτερη ευκαιρία, χάρη στη 17ωρη διαπραγμάτευση του «χαρισματικού» ηγέτη, που, αν κρίνω από το σύντομο video, που παραθέτω στο τέλος,‎ ήταν πολύ σύντομη για να καταλάβει κάποιος αγγλομαθής το μνημόνιο στα αγγλικά. 
        Όσο για την ουτοπία χαίρομαι που την ανακάλυψες, γιατί είναι ένας σίγουρος δρόμος για να περάσεις από το Συραζαϊσμό στο Μαρξισμό, όπως ο Μαρξ πέρασε από το γαλλικό ουτοπικό σοσιαλισμό του ‎Claude Henri de Rouvroy, comte de Saint-Simon‎.

        ‎Για τη δεύτερη μετά θάνατο ευκαιρία: 
        «Άρα μη θανόντες τώ δοκείν ζώμεν μόνον, Έλληνες άνδρες, συμφορά πεπτωκότες όνειρον εικάζοντες είναι τόν βίον; ή ζώμεν ημείς, του βίου τεθνηκότος;»‎
        (Παλλαδάς ο Αλεξανδρεύς) 

        Για τη γλωσσομάθεια του «χαρισματικού» ηγέτη το video: 

        ‎https://www.youtube.com/watch?v=-zLurmhbN_o&feature=youtu.be

        Μου αρέσει!

      6. Θα σε λέω Θανάση μέχρι να μου πεις αν το Αθανασιάδης είναι ποντιακό επίθετο. Ναι.
        Ή…
        Βάφτισε με μαρξιστή και θα σε ξαναπώ Δημήτρη. Χωρίς ανταλλάγματα δεν θα υπάρχει στο εξής συνεννόηση.

        Μου αρέσει!

      7. @coyote
        Είμαι τυχερός, γιατί το όνομά μου απέκτησε μουσική ιστορία, αφού είναι το πιο τραγουδημένο στην Ελλάδα με πάνω από σαράντα τραγούδια, όπως αναφέρεται στο διαδίκτυο, πχ  Πού ‘σαι Θανάση,‎ Ο Θανάσης, ‎Η μάνα του Θανάση, Γεια σου μάγκα μου Θανάση, Ο Αθανασάρας,  ‎Ο κυρ Θάνος πέθανε,  ‎Ο μπάρμπα Θάνος, Που να βρεις Θανάση, ‎Ο μπάρμπα Θανάσης… 
        Για το Δημήτρη το μόνο που ξέρω είναι το Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, μου το ‘κλεισες το σπίτι μου! ‎

        Για το βάφτισμα που ζητάς πρέπει να προηγηθεί περιτομή…, που φωτογραφία της θα δημοσιευθεί στο ΦΕΚ του ΚΚΛ… ‎

        Μου αρέσει!

      8. τι;
        επειδή ο Γέρο Κάρολος ήταν εβραίος θα την πληρώσει το τσουτσούνι μου;
        Δημήτρης και πάλι Δημήτρης …

        και άστραψα και βρόντηξα φύγε από μένα Γέρο
        θέλω το μπούτσο μου γερό δεν θέλω να υποφέρω

        …αχριστούργημα, μου βάζω τγία

        Πάντως έτσι και είσαι πόντιος στο επόμενο ποντιακό συνέδριο,με την παρουσία σου θα αποδείξω πως ο κανόνας επιβεβαιώνει την εξαίρεση.
        Ο κανόνας θα ναι οι σύνεδροι.

        ΥΓ.
        Στο τέλος θα ομολογήσεις, που θα πάει…

        Μου αρέσει!

  5. Mετσ από αρκετό καιρό μπαίνω στον πειρασμό να σχολιάσω αγαπητούς -και το εννοω παρ’όλο που η γνωριμία περιορίζεται στην ανάγνωση των σχολίων του καθενός μας- αναγνώστες του ιστολογίου του κκ (δυστυχώς γράφω από ταμπλέτα και δεν μπόρων να βτω τς κεφάλαια συν το γεγονός ότι με μμπερδεύει το πληκτρολόγιο. Τα κεφάλαια που ββγάζει αυτόματα για το κκ είναι το ΚΚΕ!!!!!!). Για την ευφυΐα μου δεν μπορω να έχω άποψη αντικειμένικη -δεν εχω κάνει τεστ – αλλά εάν μια ουτοπία που θέλει ευφυΐα να την αντιληφθείς και ταυτόχρονα δεν μπορεί -πιθανον- να χωρέσει το Κόμμα της Κοινής λογικής τότε ίσως υπάρχει πρόβλημα. Εάν σε μια τέτοια ουτοπία η δημιουργία πχ περιοδικών όπως αυτά των τεχνικών εκδόσεων
    Θα ήταν πρόβλημαματικη για το σύστημα τότε ίσως να είχαμε πρόβλημα. Τώρα ποια ιδανική ουτοπία έχει ο καθένας μας στο μυαλο του είναι άλλη υπόθεση που μπορεία να αφορά (μάλλον) τον πληθυσμό μι ας μμικρής κοινότητας. Από την στιγμή που και ο Πλάτων δέχτηκε ότι η ιδανική του πολιτεία δύσκολα θα υπαρξει – σε εποχή μμάλιστα που θα ήταν ίσως πιο εύκολο να γινει- είναι δύσκολο να το πετύχουμε σήμερα. Τα κράτη-oυτοπιες που προσπάθησαν να δημιουργηθούν τα τελευταία 200 χρόνια στοίχισαν την ζωή σε πολλά εκατομμύρια άτυχους,ξεροκεφαλους,αμετανόητα αντιδραστικούς πολίτες των χωρών αυτών (kαι γειτονικών και πιο μακρινών χωρών). Και κάτι τελευταίο πριν πάω για ύπνο – πρώτη και τελευταία φορά που…»μπαίνω» στον ιστότοπο του κκ μμεσάνυχτα- Ο σημερινός «καπιταλισμος» κάνει την Θάτσερ να μπια ζει με διαλλακτικη κέντρα- και να μην ξεχνάμε ότι επί Θάτσερ τα πανεπιστήμια ήταν ΔΩΡΕΑΝ! Βέβαια οι ταξικές διαφορές ήταν πιο έντονες στο γυμνάσιο και λύκειο όπου οι γόνοι διαφόρων ελίτ σπούδαζαν στο ηττον με δίδακτρα σε σημερινές τιμές 20000 – 40000 λίρες. Τόσα πλήρωνε και ο ουτοπικής υπουργός μας των οικονομικών ο οποίος διαδέχονταιμονος τον γιανη του είπε ότι σε κάποια χρόνια θα τα συζητάνε (ως σαχιμπ σε Λέσχη πόλο στις Ινδίες, δικό μου το σχόλιο αυτο)σε κάποιο πανεπιστημίου στο εξωτερικό (τις ανάμνησεις τους από την διοίκηση της τζουτζιας!!

    Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην coyoteracing Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.