Ιστορίες απ’ την (σύγχρονη) Κρύπτη ή, ο Αυτοσαρκασμός του Μάντη Κάλχα μπροστά στη Νέα Πραγματικότητα

Περιμένοντας την Έκπληξη

Μαζί με άλλα 10(;) εκατομμύρια Έλληνες οι οποίοι κάθε χρόνο παρακολουθώ τον αγώνα για την (νέα) Εθνική Ανεξαρτησία. Θέτω το ερωτηματικό διότι α. δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό β. δεν είμαι βέβαιος ότι όλοι παρακολουθούν γ. είναι όλοι Έλληνες -το τελευταίο επειδή οι πόλεμοι της «διεθνούς κοινότητας» εναντίον των χωρών της Μέσης Ανατολής οδήγησαν εκατομμύρια ανθρώπους στην προσφυγιά

Και επειδή «παρακολουθώ» τι γίνεται; Αλλάζει κάτι; Τα όποια μου σχόλια επηρεάζουν τις εξελίξεις; Νοιάζεται κανείς; Η απάντηση είναι όχι σε όλα. Απλά, κάποιοι παλαιοί αναγνώστες που δεν λένε να απαλλαγούν απ’ τη μνήμη των άλλων καιρών, συνεχίζουν να επισκέπτονται το ιστολόγιο και να διαβάζουν τα πονήματα των πολλών … φανταστικών προσωπικοτήτων που συνθέτουν εκείνη του Κ.Κ

Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Και βέβαια δεν είναι αλλά, αυτά υφίσταται κάποιος που επιμένει, στο πρόσωπο του γράφοντος, να βλέπει κάτι που δεν υπάρχει. Ούτε ένα βιβλίο της προκοπής δεν κατάφερα να γράψω (ή αντιγράψω όπως κάνουν πολλοί), αφήστε που εξακολουθούν να με χαρακτηρίζουν «γραφικό», κάτι που πλήττει βάναυσα την παλαιά μου προσωπικότητα

Με ερωτούν οι αναγνώστες ποια η γνώμη μου για την «κρίση» και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί. Απαντώ πως, και στα δύο έχω προσπαθήσει να απαντήσω πολλές φορές στην 50ετία, με επιτυχία ή αποτυχία αφού, όπως λέει το γνωμικό «δεν κάνει λάθη αυτός που δεν κάνει/λέει τίποτα». Πλησιάζοντας στο Τέλος και μη μπορώντας να αγοράσω την Αθανασία (διαβάστε πιο κάτω) ομολογώ την αποτυχία μου να επηρεάσω τα κοινά

(συνεχίζεται…)

Το σχόλιο που ακολουθεί είναι προς τέρψη των αναγνωστών και μόνο

«Rich people will become immortal ‘god-like’ cyborgs in 200 years – historian, λέει ο Yuval Noah Harari, a professor at the Hebrew University of Jerusalem»

Το διάβασα στο «Russia Today» στις 29 Μαίου, 2015 στις 14:14 και, σκύβοντας στ’ αυτί του Κάλχα αλλά, και του κ. Μποζόν ντε Χίγκς είπα σιγανά: «τς τς τς. Ένας γνωστός μου το έχει γράψει 20 χρόνια πριν αλλά, τον έλεγαν «γραφικό»

Θα πείτε… Και ο καθηγητής γραφικός είναι,. που ασχολείται με πράγματα που δεν εγκρίνουν προσωπικότητες που φοράνε «κυνηγετικά» γιλέκα, καρό ζιλεδάκια και κουρεύονται σε στιλ «μπομπέ» αλλά, δεν είναι όλοι τόσο προχωρημένοι στις επιστήμες και στην τεχνολογία

http://rt.com/usa/263309-robot-cheetah-jumps-obtacles/

Θα πείτε, και μεγάλο το δίκιο σας, ο έρημος ο Κάλχας έχει πια συνηθίσει και, οι χαρακτηρισμοί δεν του κάνουν εντύπωση. Είναι γνωστό στους «προοδευτικούς» της γαζίας και του γερανιού ότι, έγραφε όσα έγραφε για να μπορεί, μισό αιώνα μετά να πει: «εγώ σας τα ‘λεγα»

Τι είπε ο καθηγητής; Ότι ο θάνατος είναι ένα γελοίο μηχανικό λάθος που θα αντιμετωπιστεί όταν ο άνθρωπος συνδεθεί με την Μηχανή με αποτέλεσμα να ζει 300-500 χρόνια άρα να γίνει «θεός». Για να το κάνει όμως αυτό πρέπει να είναι πλούσιος διότι, αλλιώς δεν θα μπορέσει να ψωνίσει την Αιωνιότητα

Έξω φρενών ο κ. Αργυρός ρωτάει: Δήλα δει, όποιος δεν έχει ρεάλια πεθαίνει; Όχι, φωνάζει ο Κάλχας. Η Πληροφορία μένει «ζωντανή» και, αν κάποια στιγμή, στη Γη έλθουν οι …εξωγήινοι δεν αποκλείεται να τους «αναστήσουν εκ νεκρών» όπως είπε ο Ιησούς -και μία πλειάδα θεών σε δεκάδες μέρη της Γης

Διατί ασχολούμαι με κοινοτοπίες; Διότι, το πρωί ο Γιάνης είπε ότι, η Λύση είναι κοντά. Όταν ρωτήθηκε που θα βρει τα λεφτά απάντησε: αφήστε τον ΥΠ. ΟΙΚ. να ξενυχτάει. Η Λύση θα σας εκπλήξει. Υποψιάζομαι ότι, θα έλθει από την ΕΚΤ (και το Σχέδιο Κ.Κ), το οποίο δεν επαναλαμβάνω για να μην κατηγορηθώ ως «γραφικός»

Advertisements

  1. athadim

    Μπορεί το χρήμα και η επιστήμη να δώσουν μια προοπτική για την αιωνιότητα, όπως πολύ σωστά τη χαρακτηρίζεις αγαπητέ ΚΚ, όχι όμως και για την αθανασία, όπως άστοχα τη χαρακτηρίζει ο καθηγητής Yuval Noah Harari, γιατί η πρώτη αφορά το φθαρτό της ύλης, ενώ η δεύτερη το άφθαρτο του πνεύματος.
    Παραθέτω παρακάτω ένα σύντομο απόσπασμα για την αιωνιότητα και την αθανασία από πρόσφατο σεμινάριο μουσικής ανάλυσης, που έκανα πρόσφατα, για το «Κουαρτέτο για το τέλος του Χρόνου» του Messiaen.
    «Η αιωνιότητα από μόνη της δεν μπορεί να ξεπεράσει το χρόνο, γιατί υπερβαίνει μεν το φθαρτό της ύλης, όχι όμως και το άφθαρτο του πνεύματος.
    Η αιωνιότητα και η αθανασία συνιστούν την υπέρβαση της χωροχρονικής διάστασης του Σύμπαντος, όπου ο χρόνος δεν υφίσταται, πρώτα γιατί δεν έχει σημείο αναφοράς στην έμβια φύση, που ήδη σύμφωνα με το Βιβλικό Κείμενο της Αποκάλυψης του Ιωάννη έχει καταστραφεί με το σάλπισμα των έξι πρώτων αγγέλων.
    Σήμερα, που στη σύγχρονη φυσική ο χρόνος και ο χώρος ως ενοποιημένες διαστάσεις του Σύμπαντος έχουν αποκτήσει περισσότερο φιλοσοφική και διαλογιστική υπόσταση, η Αποκάλυψη του Ιωάννη αναδεικνύει στην πραγματικότητα μέσα από την ενόραση του θρησκευτικού διαλογισμού αυτή την υπέρβαση, θα έλεγα πως αναγνωρίζει ένα λάθος στη Δημιουργία ή στη Μεγάλη Έκρηξη, δηλαδή, πως εγκλώβισαν την απειρότητα του χρόνου στην απειρότητα του χώρου ως πεπερασμένα μεγέθη, δίνοντας στην ουσία τη χωροχρονική διάσταση του Σύμπαντος».
    Σχετικά με τα κλειστά αυτιά, την εξουσία της γκλαμουριάς και την οικονομική παραφροσύνη, θα επαναλάβω και εγώ τον εαυτό μου από παραπόνημά μου του 2009 με τίτλο «Αμήχανη πολιτική υψηλών ρύπων», τμήμα του οποίου φιλοξένησες ΚΚ στον ιστοχώρο σου τότε, σχολιάζοντας το σαρκασμό μου και προμηνύοντας ακόμα μια φορά την έλευση των εχθρών που είναι ντυμένοι σαν φίλοι, κατά τον Ελύτη, το πανάρχαιο χώμα πατώντας:
    Σε μια χώρα που οι μηχανικοί κυβερνούν ως οικονομολόγοι, οι διπλωμάτες ως γιατροί, οι δικηγόροι ως θεραπευτές κάθε νόσου και μαλακίας, οι δημοσιογράφοι μετέρχονται τον επαγγελματικό χαμαιλεοντισμό, εκφράζοντας ως αλάθητες αυθεντίες άποψη επί παντός επιστητού, οι παλαιοημερολογίτες του συνδικαλισμού περιφέρονται ως πολιτικοί καρδινάλιοι, οι σουλατσαδόροι της Μυκόνου αποτελούν τα κοινωνικά σύμβολα και στην οποία «οἱ μελλούμενοι ποιητὲς δὲ ζοῦνε πιὰ» (Ἀναγνωστάκης), προσδοκούμε τη ζοφερή σκέψη των Jean Paul Aron και Roger Kempf «Le pénis ou la démoralization de l’ Occident» (Το πέος ή η αποηθικοποίηση της Δύσης), αν και βέβαια η Ελλάδα είναι περισσότερο εξαρτημένη από το δόγμα (χρησιμοποιώ την Αγγλική γλώσσα ως πιο λόγια σε ζητήματα διεθνούς οικονομίας): «The vulvas as a factor of the elevation of the economy and not only» (Τα αιδοία – Αραβοελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες Al Mounia – ως παράγοντες της ανύψωσης της οικονομίας και όχι μόνο).

  2. athadim

    Περιμένοντας την έκπληξη;
    Έχουμε ήδη ακούσει τη «Συμφωνία της Έκπληξης» του Haydn (Συμφωνία 94 σε Σολ μείζονα, 1791).
    Τη συμφωνία αυτή την ονόμασε έτσι ο Haydn, γιατί εκτός από τις δομικές εκπλήξεις της, στην αργή κίνηση, μέσα σε ένα ήσυχο μέρος, ακούγεται μια μοναδική δυνατή συγχορδία, που δεν έχει θέση ούτε δομικά, ούτε αισθητικά και λέγεται, πως τη συγχορδία αυτή την έβαλε ο Haydn για να ξυπνήσει τις κυρίες της αριστοκρατίας που κοιμόντουσαν στα αργά και ήσυχα μέρη των έργων.
    Ελπίζω να μην έχουμε μια ανάλογη εμπειρία περιμένοντας την έκπληξη.




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: