Χωρίς σχόλια…

Κάπου είδα το παρακάτω. Το παραθέτω χωρίς σχόλια…_Κ.Κ.
…Κατά της διεξαγωγής των παρελάσεων τάχθηκε ο βουλευτής και τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης. Σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό υποστήριξε πως εάν έλθει στην
εξουσία το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα καταργήσει τις παρελάσεις. Αλλά και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θεανώ Φωτίου, με δηλώσεις της, τάχθηκε κατά των παρελάσεων, τις οποίες χαρακτήρισε «παλαιολιθικές» με τον τρόπο που γίνονται. Και υποστήριξε πως θα έπρεπε να μετέχουν απλοί πολίτες και όχι άρματα μάχης….
Συγγνώμη αλλά, δεν μπόρεσα να …κρατηθώ! Ένας φίλος μου έστειλε μία εκπομπή της «»Μηχανής του Χρόνου»
«http://istorikesmaxes.blogspot.gr/2012/11/731.html

Δημοσιεύτηκε από τον kavvathas

Δημοσιογράφος, εκδότης,παρατηρητής γεγονότων, (πρώην)οδηγός αγώνων. Πάντα χειριστής ανεποπτέρων, αεροπλάνων και ελικοπτέρων -Journalist, publisher, (ex)racing & rally driver. Pilot (glider, plane + helicopter) Η δραστηριότητα του Κώστα Καββαθά στο χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας ξεκίνησε το 1959 από το περιοδικό «Ταχύτης», που είχε ως αντικείμενό του τους αγώνες αυτοκινήτου. Eκδόθηκε για λίγο καιρό από την «Ecurie Eρμής», έναν από τους παλαιότερους συλλόγους φίλων της Αυτοκίνησης που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα. Το 1963 ξεκίνησε η συνεργασία του με την εφημερίδα «Μεσημβρινή», στην οποία κράτησε τη στήλη του αυτοκινήτου για τρία περίπου χρόνια. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα», το πρώτο στα εγχώρια χρονικά του Τύπου που, στην ύλη του, είχε σελίδες αφιερωμένες στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα χρονολογείται η πρώτη προσπάθεια να εκδόσει δικό του περιοδικό, με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο, το «Τροχοί+Δρόμοι», η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο!Από την πρώτη απόπειρα σώζονται λίγες φωτογραφίες, τις οποίες θα μπορέσετε να δείτε όταν το Ιστολόγιο γίνει, επιτέλους, portal. Μετά από σύντομο πέρασμα από το «Νέο Αυτοκίνητο» των αδελφών Αντώνη και Μιχάλη Γρατσία, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού «Αuto Eξπρές» του Σπύρου Γαλαίου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κορόβηλα. Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε, με τη σύζυγό του Σοφία, το περιοδικό «4ΤΡΟΧΟΙ» και, όπως ήταν λογικό, έριξε εκεί το βάρος της αρθρογραφίας του. Παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο να γράφει στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Επίκαιρα», που όλοι οι παλιοί γνωρίζουν και που θεωρείται –ακόμη και σήμερα που εκδόθηκε ένα με τον ίδιο τίτλο- ως το καλύτερο του είδους που εκδόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Τα άρθρα του Κ.Κ. στα "Ε" θα συμπεριληφούν σύντομα και σε αυτό το ιστολόγιο. Άρθρα του δημοσιεύτηκαν επίσης στην εφημερίδα «Το Βήμα» από το 1991 ως το 1998, καθώς και για ένα ...μικρό διάστημα(!) στην «Καθημερινή», μία άλλη ιστορία, που επίσης θα μπορέσετε να απολαύσετε εδώ σαν μία σπαρταριστή (στηγελοιότητά της) "κωμωδία". Σήμερα, εκτός από τα περιοδικά των «Τεχνικών Εκδόσεων», ο Κώστας Καββαθάς αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», από το πρώτο της φύλλο. Στο ενεργητικό του συμπεριλαμβάνονται -μέχρι στιγμής- δύο βιβλία: «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» του Richard von Frankenberg, που μετέφρασε στα ελληνικά το 1972 μαζί με δύο ακόμη συναδέλφους του και «Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού». Τα κείμενά του, έντονα συναισθηματικά, περιέχουν σχεδόν τα πάντα: περιγραφές από διεθνείς κι ελληνικούς αγώνες, ιστορίες από τα παλιά χρόνια του αυτοκινήτου, συνεντεύξεις από σημαντικά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών και συμπεράσματα από τις εξαντλητικές δοκιμές των εκάστοτε νέων μοντέλων, κοινωνική κριτική και σχόλια για τα καλώς ή τα κακώς κείμενα της χώρας και των ανθρώπων της. Στα πρώτα χρόνια των «4Τροχών» έγραφε και τεχνικά άρθρα, καθώς και "συμβουλές" για την ασφαλή και ασφαλή και γρήγορη οδήγηση. Με το πέρασμα των δεκαετιών όμως αφ' ενός το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από την τεχνολογία στα ζαντολάστιχα και αφ΄ετέρου άλλοι, ικανότεροι ανέλαβαν (μικρός Νίνης, Έλλη Κοκκίνου, γελοτοποιός του αυτοκράτορα κλπ) και ο Κ.Κ. αποφάσισε πως, αρκετά με τα "τεχνικά άρθρα" που, άλλοστε, δεν γίνονται καταληπτά από τον "ανθό" της ελληνικής νεολαίας -έτσι όπως τον κατάντησαν οι ανεπάγγελτοι "πολιτικοί". Το 2009 ο Κώστας Καββαθάς συμπλήρωσε 50 χρόνια δημοσιογραφικήςςς και 40 εκδοτικής ζωής αν και η τελευταία δεν είναι ακριβώς όπως την οραματιζόταν για λόγους που αναφέρονται σε άλλες σελίδες του ιστολογίου…

31 σκέψεις σχετικά με το “Χωρίς σχόλια…

  1. Έχουν άδικο οι προδότες αναρχοάπλυτοι συριζαίοι.
    Όχι μόνο πρέπει να γίνονται οι στρατιωτικές παρελάσεις, αλλά να έχουν όλες χορηγούς.
    Ο Βαρδινογιάννης να χορηγεί την παρέλαση της Θεσσαλονίκης, ο Λάτσης της Αθήνας, ο Μπόμπολας της Αθηνών-Πατρών (ελέω ΜΩΡΕΑΣ ΑΕ) κι ο Μελισσανίδης της Αγιά-Σοφιάς.
    Να δείχνουμε όλοι μαζί τον πατριωτισμό μας. Να βλέπουμε και τον πρόεδρο Κόναν-ο-Βάρβαρος να μας μιλάει για την εθνική αντίσταση και να αναπτερώνεται το ηθικό μας.
    Γιατί ο Έλληνας είναι πατριώτης, κατά βάθος, και απόδειξη γι’ αυτό είναι οι παρελάσεις.

    Κρίμα που δεν έχω τηλεόραση να ακούσω live στην ΔΤ τον Κεδίκογλου να ζητά από την αντιπολίτευση να καταδικάσει την προδοσία απ’ όπου κι αν προέρχεται….

    Μου αρέσει!

    1. @Προς όλους
      Κοιτάξτε… Κάθε χρόνο στο Russia Today αλλά, και στα χρόνια της αλήστου μνήμης ΕΣΣΔ παρακολουθούσα τις παρελάσεις που γίνονταν/νται στην Κόκκινη Πλατεία για την νίκη στον, όπως οι Ρώσοι τον αποκαλούν «Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο». Γιατί; Διότι αισθάνομαι κι’ εγώ, ένας «λαπάς» του περιφερειακού καπιταλισμού, δέος μπροστά στους 25 εκατομμύρια νεκρούς της ΕΣΣΔ αλλά, και τους 125.000 νεκρούς (στρατιώτες και πολίτες) απ’ την πόλεμο και την πείνα Έλληνες. Παρελάσεις κάνει ένας λαός για να τιμήσει τους ήρωες του και όχι, τα χάρτινα ομοιώματα που στέκουν σαν να έχουν καταπιεί καλάμια πίσω από κάγκελα και διμοιρίες ΜΑΤ. Δυστυχώς κάποιοι φρόντισαν και τελευταία έχουν αναλάβει εργολαβικά, να «καταδικάσουν την βία απ’ όπου κι’ αν προέρχεται» και, αυτή η διεστραμμένη, πολιτικά ορθή μπαρούφα έχει πάρει «αμπάριζα» και τον πόλεμο του 40 και την Εθνική Αντίσταση.
      Δεν έχετε παρά να μελετήσετε τις φυσιογνωμίες των πρακτόρων που προωθούν αυτή την αντίληψη για να καταλάβετε από ποια κέντρα τα παίρνουν
      Όπως είπα και σε πρόσφατη ανάρτηση για άλλο θέμα, τα χρόνια πέρασαν, τα χτυπήματα που δέχτηκα ήταν πολλά και απανωτά και, τα αποθέματα …θάρρους και αντοχής ψιλοτελείωσαν. Βλέποντας, πρώτα τις δημοσιογραφικές (που υποτίθεται ότι ελέγχουν τις δεύτερες) και μετά τις πολιτικές καρικατούρες στη τηλεόραση καταλαβαίνω πως δεν υπάρχει πλέον ελπίδα. Παρελάσεις δεν πρέπει να γίνονται στην Ελλάδα όχι για λόγους οικονομικούς αλλά, επειδή οι ηγεσίες φρόντισαν να ακυρώσουν αυτό που, κάποτε, αποκαλούσαμε «Λαό»

      Μου αρέσει!

      1. Εδώ και μισό αιώνα ο στρατός μας είναι καθαρά διακοσμητικός, οι δε μαθητές μας σταθερά στον πάτο της Ευρώπης σε όλους τους διαγωνισμούς του ΟΟΣΑ. Ας μάθουν πρώτα να κάνουν τη δουλειά τους και συζητάμε για τις παρελάσεις. Όχι δηλαδή ότι πειράζουν σε τίποτα. Ανέξοδες είναι γενικά, βλέπουν οι πεινασμένοι κανά μπουτάκι, κοζάρουν οι γκέι κανά φαντάρο.. Και για τους βετεράνους του Στάλιγκραντ που δεν πολυγούσταραν τις φανφάρες, υπήρχε πάντα και η εναλλακτική της Σιβηρίας.

        Μου αρέσει!

      2. Φίλε ΚΚ, έχεις δίκιο. Η πορεία της χώρας προς την διάλυση είναι σταθερή τουλάχιστον εδώ και 30 χρόνια. Οι ανιστόρητοι, ημιμαθείς, σοροτρόφιμοι, χρήσιμοι ηλίθιοι είναι πλεον πολλοί (ειδικά δημοσιογράφοι, πολιτικοί, …»πνευματικοί άνθρωποι», καθηγητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης). Ενώ η χώρα διαλύεται εμείς ας παπαρολογούμε ασύστολα για το … μεγα θέμα των παρελάσεων. Ο μέχρι πρόσφατα Αλβανός πρωθυπουργός Μπερίσα έλεγε ότι η Θεσπρωτία είναι Αλβανικήκαι εμείς ψελιζαμε διάφορα περί …»καλής γειτονίας». Υπάρχει Αλβανικό κόμμα στην Βουλή της γείτονος που διεκδικεί ολόκληρη σχεδόν την Δ.Ελλάδα και εμείς φοβόμαστε ότι οι παρελάσεις δημιουργούν φασίστες. Η επίσημη πολιτική των Σκοπίων μέσα από τα σχολικά βιβλία προβάλει τα αλύτρωτα και σκλαβωμένα εδάφη της «Μακεδονίας» (μέσα η Κ.Μακεδονία μέχρι και τα Τέμπη) και εμείς αερολογούμε για τον ελληνικό ….»εθνικισμό» . Αναγνωρίζουν – οι αναφερθέντες παραπανω δημοσιογράφοι,πολιτικοί, καθηγητές κλπ- εθνικά συμφέροντα για κάθε χώρα του πλανήτη εκτός της Ελλάδας (επικίνδυνοι εθνικισμοί….)….Xρόνια Πολλά σ’όλους (όσους τουλάχιστον μπορούν έστω και για κάποια δευτερόλεπτα να συγκινηθούν από τα παρακάτω βίντεο.

        Μου αρέσει!

      3. Μάστερ, μου «έσκισες» σχόλιο εξ’ επίτηδες ή κατά λάθος;
        Ρωτάω, γιατί αν το έκανες επίτηδες, no problem, αν έγινε κατά λάθος να το ξαναγράψω.

        Μου αρέσει!

      4. @kavvathas
        Είχα γράψει οτι υπάρχει μια πολύ σημαντική διαφορά μεταξύ της ρώσικης και της ελληνικής παρέλασης.
        Στην 1η επέτειο της νίκης (1946?), στη ρώσικη παρέλαση παρέλασαν στρατιωτικά τμήματα που πολέμησαν και νίκησαν τους Ναζί. Όλος ο λαός τους χειροκροτούσε.

        Εδώ σ’ εμάς ποιοί παρέλασαν άραγε; Χίτες, ταγματασφαλίτες, χωροφύλακες και λοιποί πρώην συνεργάτες των SS, νυν αναβαπτισμένοι συνεργάτες των Αγγλοαμερικανών. Είναι δυνατόν ο λαός να κατεβαίνει σύσσωμος και να χειροκροτεί;

        Μου αρέσει!

      5. george,έχεις μόνο δίκιο…και κοινή λογική επίσης …

        ποιος να καταλάβει πως οταν αναλαμβάνουν να διοικήσουν το απελευθερωμένο κράτος οι συνεργάτες των κατακτητών και οι αγγλογλυψιματίες και …
        όλοι όσοι αγωνίστηκαν γνώρισαν απο πρώτο χέρι τι θα πει «τουρισμός» στα ξερονήσια,εφόσον γλίτωσαν την φυσική εξόντωσή τους βεβαίως βεβαίως,ε τοτε η κοινή λογική παει περίπατο…

        η κοινή λογική λέει πως αν κάνεις μια παρέλαση για να τιμήσεις όσους αγωνίστηκαν,θα πρέπει και να καταγγείλεις και τον αφανισμό τους από τα καλόπαιδα των ταγμάτων ασφαλείας,γα μώτον εμφύλιό μουγκα μώ…

        και φτάσαμε στον εμφύλιοοοοο…την διαμάχη των δεξιοαριστερών(οι νικητές) κόντρα στους αριστεροδεξιούς(οι νικημένοι)…ανοίχτε τα αυτιά σας τώρα,έρχεται το τέλος διαλόγου,τον οποίο ως γνωστό το coyoteracing τον έχειχε σμένο…

        για να βοηθήσω θα πω πως ο λόγος που οι δύο παρατάξεις ορίζονται συνθετικώς με την εναλλαγή των δύο φλας (αριστερό-δεξί),είναι γιατι γνωρίζουμε τώρα εκ του ασφαλούς πως,η δημοκρατία του καπιταλισμού της Δύσης και η γραφειοκρατία του σοσιαλισμού της Ανατολής,εδραίωσαν στην εξουσία μία ολιγαρχία, ενώ ο λαός πήρε από τα τρία το μακρύτερο…γενική θεώρηση σίγουρα αλλλλλά ιστορικά αποδεδειγμένη,είπα μιλάω εκ του ασφαλούς…και τώρα το καλύτερο…

        αν,λέω ΑΝ,τον εμφύλιο είχαν κερδίσει οι αριστεροδεξιοί,σας ρωτώ ποιος θα ήταν ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ σήμερα(εφόσον δεν είχε πέσει το τείχος και δεν μας είχαν πεταχτεί τα μάτια όξω να χαζεύουμε ρώσικους ρουμάνικους βουλγάρικους κώλους)…ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ;;;;;

        Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ…
        και ο Κουτσουμπας θα ήταν ο αρχηγός μιας μικρής μειοψηφίας που θα καλούσε τον λαό σε αντίσταση και αγώνα για την στροφή της οικονομίας στον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά…

        γιατί σε τούτο το τόπο τα πρώτα δάνεια έφτιαξαν τα τζάκια και όλα τα υπόλοιπα τα εγκατέστησαν στις πλάτες του χειροκροτητή λαού….

        και όλοι αυτοί οι βολεμένοι με τις υδραργυρικές συνειδήσεις που μας κανουν κουμάντο θα βολεύονται πάντα σε όλες τις καταστάσεις και θα έχουν θέση στη εξέδρα των επισήμων,αγραμματολαέ…

        και θα είναι και οι άλλοι που το χουν στο αίμα τους να παλεύουν για ενα καλύτερο αύριο και να μη μαθαίνουν ποτέ από τα λάθη τους στο παρελθόν…

        …και όλα αυτά στο όνομα του αγραμματολαού μηγκα μήσω καμιά παρέλαση

        ΥΓ για καθυστερημένους. Δεν είμαι σύριζα πουλάκια μου,λογικός είμαι.

        Μου αρέσει!

      6. @coyote
        Καμιά φορά νομίζω πως είμαι ο τελευταίος λογικός άνθρωπος στον πλανήτη….
        Ευχαριστώ κογιότη!

        Δεν χρειάζεται μόνο κοινή λογική, χρειάζεται και γνώση ιστορίας. Δές το επίμαχο post μου… Έγραψα οτι μετά τον πόλεμο τη χώρα τη διοίκησαν οι συνεργάτες των Γερμανών και κάποιοι με σκίσανε στα μονάστερα… Δλδ. αυτοί οι φίλοι μας εδώ μέσα μόνο στα σχολικά βιβλία διάβασαν ιστορία; Ντροπή….

        Δεν έπρεπε η χώρα να πάει στον εμφύλιο. Αν αντί για Ζαχαριάδη και Παπανδρέου («ο γέρος της δημοκρατίας», μη χέσω) είχαμε πατριώτες, η συμφωνία της Καζέρτας θα είχε γίνει προς όφελος του λαού, δεν θα είχαν προλάβει να εμπλακούν οι Άγγλοι και να γίνουν τα Δεκεμβριανά, θα είχε γίνει δημοψήφισμα για τον βασιλιά και οι προδότες συνεργάτες των Γερμανών θα είχαν την τύχη που τους άξιζε. Θα είχε αποδοθεί δικαιοσύνη και δεν θα υπήρχε λόγος να γίνει εμφύλιος.
        Αλλά πού…
        Ο εξουσιομανής Παπανδρέου έγλειφε βασιλιά και Άγγλους για ν’ αναλάβει τη χώρα, ενώ ο Ζαχαριάδης αρνιόταν να αποφασίσει μόνος του για το συμφέρον της πατρίδας και καθόταν και περίμενε εντολές από τη Μόσχα…
        Φτύστε στους τάφους τους άφοβα…

        Από τη στιγμή που πήγαμε στον εμφύλιο, φίλε κογιότη, η παρτίδα ήταν δοσμένη. Γιατί από τη στιγμή που πήγαμε, αυτό σημαίνει οτι οι πραγματικοί πατριώτες ηττήθηκαν… Ή αυτοκτόνησαν (π.χ. Άρης). Όποιος και να κέρδιζε τα ίδια σκατά θα τρώγαμε, όπως λές κι εσύ. Απλά ο Κουτσούμπας θα ήταν αρχηγός της ΝΔ και ο Σαμαράς του ΚΚΕ.
        (η Δαμανάκη θα ήταν και πάλι επίτροπος, δίχως αμφιβολία… 🙂 ).

        ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΑ!! ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ!!!

        Μου αρέσει!

      7. george, ύποπτο το μετείκασμά σου…μήπως είσαι πράκτωρ αλλων εποχών;;;

        κάτσε καλά…
        δεν χρειάζεται να έχεις δίκιο όταν όλοι οι άλλοι έχουν άδικο…

        επίσης και κάτι άλλο…μη με ξαναπείς ευχαριστώ…η κοινή λογική πάνω απ’ όλα…

        …μέχρι να εμφανιστεί ο Αδωνης και ο Φαήλος…το δίπορτο ύποπτο αίσθημα του suxxess story του Αντωνάκη μου

        μα πόσομα λάκες είμαστε…

        Μου αρέσει!

      8. Τάκης Λαζαρίδης, «Ευτυχώς ηττηθήκαμε σύντροφοι»

        Είναι και δωρεάν διαθέσιμο στο διαδίκτυο για τους «ανέργους».

        Να μας λείπουν οι συμψηφισμοί και η τήρηση ίσων αποστάσεων για τον εμφύλιο.

        Μου αρέσει!

      9. Giannis, επειδή το διάβασμα της ιστορίας είναι ένα από τα χόμπυ μου, δεν έχω διαβάσει τον Λαζαρίδη γιατί:
        1) Δεν ειναι ιστορικός.
        2) Δεν πολέμησε στην αντίσταση, άρα δεν είναι ιστορική πηγή για την περίοδο της κατοχής.
        3) Η μοναδική του δράση ήταν η λειτουργία ενός παράνομου ασυρμάτου στη Γλυφάδα τα χρόνια του εμφυλίου. Δεν ανέβηκε ποτέ σε βουνό. Άρα, ακόμα και για τον εμφύλιο, η χρησιμότητά του σαν ιστορική πηγή είναι περιορισμένη.

        Ο Λαζαρίδης βασικά εκφράζει μια γνώμη. Πολύ καλά κάνει. Αλλά αυτό που γράφει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. Για την ιστορική επιστήμη είναι είναι μια μικρής σπουδαιότητας πηγή.

        Όταν λοιπόν λές «Να μας λείπουν οι συμψηφισμοί και η τήρηση ίσων αποστάσεων για τον εμφύλιο», ελπίζω να το λές επειδή έχεις διαβάσει ιστορία. Γιατί κι εγώ το ίδιο λέω, μόνο που μπορώ να το στηρίξω σε ιστορικά γεγονότα και όχι σε θεωρίες.

        Τέλος, είμαι άνεργος (χωρίς εισαγωγικά) από την 1η Οκτωβρίου. Είσαι πολύ συμπονετικός άνθρωπος, σ’ ευχαριστώ πολύ. Στείλε έναν CV σου στον Χριστόφορο Κάσδαγλη. Τρέχει το site http://www.imerologioanergou.gr/ και σίγουρα έχει ανάγκη από ανθρώπους σαν εσένα που δίνετε κουράγιο σε όλους εμάς.

        Μου αρέσει!

      10. Ξέρω γω βρε Δάσκαλε..Άδωνης ή Αδωνις ;;;

        Αφέντη τι Λωζανη τι Κοζάνη…κάτσε διαβάζω τώρα την πρόταση του Giannis,είμαι στη σελίδα 52 και κρατάω ακόμα ίσες αποστάσεις για τον εμφύλιο…μπλα μπλα σελ 86….ναι ναι σελ 112…

        μα τι στο διάολο,πόσοι είναι αυτοί που ανακάλυψαν την Αμερική;…

        george,τι σου είπα; δεν χρειαζεται να έχεις άδικο αν όλοι οι άλλοι έχουν δίκιο…ναι ναι ξέρω το αντίθετο σε είπα…τι Λωζανη τι Κοζάνη…να το πεις και στον Giannis…

        οι εμφύλιοι γίνονται και ξεπερνιούνται με συμψηφισμούς…

        george,ποια είναι αυτή η πόλη με τις χειρότερες σουβλακερί;πού ζεις τέλος πάντων ;

        Μου αρέσει!

      11. @kavvathas
        Απάντησα στον κογιότη για το μέρος της Ελλάδας με τις χειρότερες σουβλακερί.

        Μου αρέσει!

  2. Αφου ελυσαν ολα τα υπολοιπα προβληματα, λογικο ειναι να καταργησουν πρωτα τις παρελασεις και μετα τα string (για να μην τους κοβουν)

    Μου αρέσει!

  3. Δική σου ανάρτηση από 28/10/2011

    ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ: «Εζησα το θαύμα της Αλβανίας»

    28/10/2011 in Οι σημαίες των προγόνων μας
    του Δημήτρη ΓΚΙΩΝΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,

    (μέσω “ΑΓΡΥΠΝΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ”)
    (photo: Ο Οδυσσέας Ελύτης στο αλβανικό μέτωπο – 1941)
    Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου και ας αναφερθώ, σε όσους δεν το γνωρίζουν, σ’ ένα αφιερωμένο στο αλβανικό έπος ποιητικό έργο του Οδυσσέα Ελύτη, το οποίο όμως απέσυρε και θα εξηγηθεί πιο κάτω από τον ίδιο γιατί.
    Πρόκειται για την «Αλβανιάδα», έργο ημιτελές, που δημοσιεύθηκε το 1965 στο φοιτητικό περιοδικό «Πανσπουδαστική», με εκτενή συνέντευξη του ποιητή και σχέδια του Γιάννη Μόραλη.
    Περνάω αμέσως στο μεγαλύτερο μέρος τής άκρως ενδιαφέρουσας (ανυπόγραφης) αυτής συνέντευξης (που υπάρχει στο αρχείο μου, δανειζόμενος τον ίδιο τίτλο, με δικούς μου υπότιτλους), παρακάμπτοντας το ποίημα αφού ο δημιουργός του δεν το περιέλαβε τελικά στα έργα του. Οπου ο Ελύτης, αφού εξηγεί πώς αποφάσισε να σταματήσει τη σύνθεση του εν λόγω ποιήματος (τον τράβηξε το «Αξιον Εστί», ενώ δεν πρέπει να μας διαφεύγει και το «Ασμα ηρωικό και πένθιμο για τον χαμένο ανθυπολοχαγό της Αλβανίας», που έγραψε την ίδια περίοδο), περνάει στο Επος του Σαράντα όπου, όπως είναι γνωστό, συμμετείχε ως έφεδρος ανθυπολοχαγός κι όπου αρρώστησε βαριά και παραλίγο να χάσει τη ζωή του.
    – Πώς συμβαίνει να μην έχει εκδοθεί ακόμη η «Αλβανιάδα»; Μήπως έχουν δημοσιευθεί αποσπάσματα σε κανένα περιοδικό;

    – Οχι, το ποίημα αυτό δεν δημοσιεύθηκε ποτέ. Μεταδόθηκε όμως τον Οκτώβριο του 1956 από το Ραδιοφωνικό Σταθμό Αθηνών, με απαγγελία Θάνου Κωτσόπουλου και Μήτσου Λυγίζου, ραδιοσκηνοθεσία Νίκου Γκάτσου και μουσική Μάνου Χατζιδάκι. Δεν είχε, απ’ όσο ξέρω, καμιάν απήχηση, μολονότι η ραδιοφωνική παρουσίαση βοηθούσε στην ανάδειξη της ιδιότυπης τεχνικής του. Ισως να έφταιγα εγώ, ίσως το θέμα. Γεγονός είναι ότι μου έλειψε από κει και πέρα η διάθεση να συνεχίσω ένα έργο με τόσο μεγάλες διαστάσεις. Καλά ή κακά δεν είμαι από τους ποιητές που μπορούν να γράφουν ερήμην του κοινού. Μου χρειάζεται ο «αντίκτυπος». Κάτι περισσότερο: μου χρειάζεται αυτό που λέμε «αόρατη παραγγελία», η συναίσθηση ότι μια ομάδα ανθρώπων, έστω και μικρή, περιμένει κάτι από μένα. Προχώρησα αρκετά στο δεύτερο μέρος, κ’ ύστερα, ξαφνικά, σταμάτησα. Με τράβηξε το «Αξιον Εστί» που είχε αρχίσει να ωριμάζει μέσα μου και που έμελλε να ηχήσει αλλοιώς. Ωστόσο, μια που αυτό το πρώτο μέρος εξακολουθεί, προσωπικά, να με ικανοποιεί απολύτως κ’ έχει εξάλλου πάρει κατά κάποιο τρόπο το βάφτισμα της δημοσιότητας, ευχαρίστως σας το παραχωρώ.
    (Στη συνέχεια απαντάει σε ερώτηση για την τεχνική του ποιήματος – και αμέσως μετά):
    – Τι είναι εκείνο που σας συγκίνησε στο Επος του Σαράντα;
    – Πώς να σας το πω: ήταν ό,τι διάβαζα στην πράξη, και μ’ ένα σφίξιμο στην καρδιά μην τύχει και δακρύσω, αυτά που με ανία και δυσφορία διάβαζα ώς τότε στα βιβλία και για την ιστορία της χώρας μου. Ηταν μια βίαιη φορά προς τα εμπρός του λαού που είχε κάποτε ηττηθεί, όχι εξ αιτίας του, στη Μικρασία, και που τώρα θα έπαιρνε την εκδίκησή του. Ετσι το έβλεπα εγώ. Σαν άχτι μακροχρόνιο που έβγαινε και ξεθύμαινε. Δεν έπαιζε ρόλο που ο εχθρός ήταν διαφορετικός. Ο εχθρός ήτανε η Τυραννία, ήτανε η μορφή του Αδικου, που την είχαμε υποστεί κάτω από διαφορετικές μορφές επί αιώνες και είχε γίνει μοίρα μας. Αυτή η εξέγερση εναντίον της Μοίρας, χωρίς υπολογισμό, μες στα όλα, αυτή η «όμορφη αφροσύνη», όπως λέω κάπου αλλού, ήτανε που ανέβαζε το γεγονός σε μιαν άλλη σφαίρα, ποιητική. Μέσα μου έγινε μια αναπαρθένευση των τριμμένων εννοιών. Οι λέξεις ξεφουσκώνανε και ξαναγεμίζανε με καθαρή ουσία. Με τη βοήθεια της ουσίας αυτής βρήκα το θάρρος να ξαναπροφέρω λόγια που ώς τότε φοβόμουνα επειδή τα συναντούσα μόνο στα χείλη των κούφιων πολιτικών και των πατριδοκαπήλων.
    – Προσωπικά, εσείς, σαν έφεδρος ανθυπολοχαγός, τι κάνατε στον αγώνα;
    – Τι να έκανα εγώ, ένα χαλασμένο παιδί της Αθήνας. Με κόπο, κόπο ανυπολόγιστο, κατάφερα να είμαι απλώς συνεπής προς την αποστολή μου. Αλλά είδα στα πρόσωπα των στρατιωτών μου τη λάμψη που είναι ικανός ο Ελληνισμός ν’ αναδώσει όταν πιστεύει στο δίκιο του. Και γνώρισα από κοντά την αψηφισιά του θανάτου, την ακατάβλητη θέληση της ζωής που έγινε τελικά και δική μου.
    Στο μέτωπο, αρρώστησα από βαρύτατο τύφο. Τα νερά που πίναμε όπου βρίσκαμε, ανάμεσα στα πτώματα των μουλαριών, ήτανε μολυσμένα. Χωρίς να γνωρίζω τι έχω, χρειάστηκε να κάνω τρία μερόνυχτα με τα πόδια και με ζώο για να βρεθώ σε βατό δρόμο και να διακομισθώ στο Νοσοκομείο των Ιωαννίνων. Εμεινα εκεί σαράντα μέρες με σαράντα πυρετό, ακίνητος, με πάγο στην κοιλιά. Με είχανε αποφασίσει, αλλά εγώ δεν είχα αποφασίσει τον εαυτό μου. Θυμάμαι ότι αρνήθηκα να με μεταφέρουν στον μικρό θάλαμο των ετοιμοθανάτων, όπως κάποιο άλλο βράδυ αρνήθηκα να κοινωνήσω και να εξομολογηθώ στον παπά που μου φέρανε, όταν η κρίση της αρρώστειας έφτασε στο κατακόρυφο.
    Μόλις αρχίσανε οι βομβαρδισμοί, ανοίγανε το διπλανό μου παράθυρο -μην σπάσουν τα τζάμια και τιναχτούν απάνω μου- και φεύγανε όλοι στα καταφύγια. Ετσι πέρασα όλες τις τρομερές μέρες της Γερμανικής επιθέσεως. Κατάμονος σ’ έναν έρημο θάλαμο, και γεμάτος πληγές από την απόλυτη ακινησία. Και την ημέρα που κρίθηκε ότι είχα γλυτώσει και άρχισε να υποχωρεί ο πυρετός, ήρθε η διαταγή να εκκενωθεί το Νοσοκομείο. Με βάλανε όπως όπως σ’ ένα φορείο, που το χώσανε σ’ ένα φορτηγό αυτοκίνητο. Η φάλαγγα από τα Γιάννενα ως το Αγρίνιο πολυβολήθηκε οκτώ φορές από τα «στούκας». Οι φαντάροι τρέχανε στα χωράφια, όμως εγώ ήταν αδύνατο να σταθώ όρθιος έστω και για μια στιγμή. Τελικά, στο Αγρίνιο, με παρατήσανε σ’ ένα πεζούλι και φύγανε. Μια καλή κοπέλλα, εθελοντής νοσοκόμος με άλλη αποστολή, με βοήθησε και μ’ έσυρε ως το υπόγειο μιας καπναποθήκης, όπου σωριάστηκα κ’ έμεινα τρεις μέρες. Αλλά τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία για τους άλλους. Σημασία έχει ότι «έζησα το θαύμα» και σώθηκα από ένα θαύμα. Οι γιατροί στην Αθήνα τρίβανε τα μάτια τους. Σύμφωνα με την Επιστήμη, θα έπρεπε με την παραμικρή μετακίνηση να πάθω εντερορραγία και να τελειώσω.

    Μου αρέσει!

  4. Τέτοιες ‘εξυπνάδες’ πετάνε στον ΣΥΡΙΖΑ για να μην δούνε την εξουσία ποτέ! Επιεικώς απαράδεκτη η δήλωση του βουλευτή, έχει μπλέξει τον .πατριωτισμό με τον φασισμό-ναζισμό…..

    Μου αρέσει!

  5. http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/03/blog-post_26.html

    Oταν λύσουμε άλλα, πολύ πιο βασικά προβλήματα, όπως για παράδειγμα να κοπούν «σύριζα» οι κρατικές επιδοτήσεις σε ΜΚΟ και κάτι περίεργα Πολιτισμικά Παλάτια Μουσικής που ρουφάνε 10-15 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο συν κάτι μικροδάνεια 245 εκατομμυρίων ευρώ με εγγυητή το Δημόσιο=την τσέπη ολονών μας, για να βολεύεται ο φίλος μας ο Σκηνοθέτης και η παρεούλα του, ενώ παράλληλα δηλώνουν περίλυποι για τη «συνεχιζόμενη ανεργία και τα συσσύτια πλην όμως αισιόδοξοι», τότε -και μόνο τότε- μπορούμε άφοβα να καταργήσουμε τις παρελάσεις, αλλά και τις εθνικές επετείους, τους σταυρούς, τα εικονίσματα, τα αγάλματα, τα μουσεία, τα ιστορικά βιβλία και ότι άλλο πιθανό να ενοχλήσει, ώστε να αισθάνονται όλοι άνετα στο λίκνο της Δημοκρατίας…

    Μου αρέσει!

    1. Μπράβο thunderbolt, ωραίο link στο exomatiakaimyrizo.
      Το έστειλα στο ΕΒΕΑ, γιατί οι πατριώτες που μας τα τρώνε εδώ και 2 αιώνες ψάχνουν πατριωτικές παρελάσεις να χορηγήσουν το αδιάθετο πετρέλαιο θέρμανσης στα τανκς τους.

      Να σου στείλω κι εγώ ένα link:
      http://www.koolnews.gr/diethni/ereuna-sok-tis-unicef-125-ekatommuria-ginaikes-exoun-upostei-kleitoridektomi/

      Με ποιό δικαίωμα στερούμε εμείς από τις Ελληνίδες το δικαίωμα στην κλειτοριδεκτομή; Ε;

      Μου αρέσει!

      1. «….Εδώ σ’ εμάς ποιοί παρέλασαν άραγε; Χίτες, ταγματασφαλίτες, χωροφύλακες και λοιποί πρώην συνεργάτες των SS, νυν αναβαπτισμένοι συνεργάτες των Αγγλοαμερικανών. Είναι δυνατόν ο λαός να κατεβαίνει σύσσωμος και να χειροκροτεί;….»

        Αντιγράφω από ένα άλλο σχόλιό σου, πιο πάνω, για το ίδιο θέμα. Υποθέτω ότι μπορεί να ήταν και τα παιδιά σου ή κάποιος πολύ φίλος σου – φίλοι σου/συγγενείς σου ανάμεσα σ’ αυτούς που έχουν παρελάσει…

        Μου αρέσει!

      2. @Thunderbolt
        «Υποθέτω ότι μπορεί να ήταν και τα παιδιά σου ή κάποιος πολύ φίλος σου – φίλοι σου/συγγενείς σου ανάμεσα σ’ αυτούς που έχουν παρελάσει…»

        Δεν αναφερόμουν σε αυτούς που παρέλασαν τώρα, αλλά σε αυτούς που παρέλασαν «στην 1η επέτειο της νίκης (1946?)».

        Μου αρέσει!

  6. Πως τον είπαμε τον τομεάρχη; ξέχασα το όνομά του … κάτι από κουρά… χμ , μήπως κουράδ… όχι , όχι …. άσε καλύτερα να μην τον ξέρω … μου χαλάει τη διάθεση και μου τρώει χώρο στον «σκληρό» μου δίσκο.

    Μου αρέσει!

Αφήστε απάντηση στον/στην kavvathas Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.