ΝΑΙ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ

από το: apneagr

Κατάλαβες τώρα… γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; 

Κατάλαβες τώρα… γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου; Για να την πουλήσουν πιο εύκολα. Γι’ αυτούς κάθε λέξη που αρχίζει από -εθν και -ελλ ήταν και είναι εμπόδιο όταν ακούγεται μέσα στο μαντρί τού «εκσυγχρονισμού» που μας μπουζούριασαν. Κατάλαβες τώρα… γιατί σε λέγανε «ρατσιστή»; Γιατί σε πολύ λίγο δεν θα είσαι ιδιοκτήτης τής πατρίδας σου· θα είσαι ένας κάτοικος μιας χώρας που θα ανήκει στους παγκόσμιους τραπεζίτες και στους υπαλλήλους τους, οι οποίοι παριστάνουν την… κυβέρνηση.

Κατάλαβες τώρα γιατί πριονίσανε την… παιδεία και την υποβάθμισαν σε «εκπαίδευση»; Για να σε κάνουν υπαλληλάκο των 3,60. Να σε βάλουν πίσω από τον πάγκο των μπακάλικών τους που απλώσανε στη χώρα σου, να σερβίρεις καφέδες και να πηγαίνεις με το παπί πίτσες στα πάρτι τού Χριστοφοράκου.

Κατάλαβες τώρα γιατί κατέστρεψαν μεγάλες υγιείς ελληνικές βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΣΚΙΜΟ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, AΙΓΑΙΟ, ΧΡΩΠΕΙ, ΠΥΡΚΑΛ) και έκαψαν σε διάστημα 2 μηνών μεγάλα ελληνικά πολυκαταστήματα (ΜΙΝΙΟΝ, ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ); Για να βρουν άνετα χώρο, χωρίς προσπάθεια, τα δικά τους μπακάλικα που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να μπουν στην ελληνική αγορά…

Κατάλαβες τώρα γιατί σου δίνανε τζάμπα κάρτες οι τράπεζες; Για να σου πάρουν το πατρικό σου. Δεκάρα δεν δίνανε για τις δόσεις σου. Με χαρτιά τυπωμένα σου πήραν και σου παίρνουνε το σπίτι, το χωράφι, το μαγαζί.

Κατάλαβες τώρα γιατί σε χώσανε στο χρηματιστήριο; Όταν ένας πρωθυπουργός της χώρας προέτρεπε τον απλό κόσμο να βάλει το κομπόδεμά του στο στημένο παιγνίδι τού χρηματιστηρίου, δεν εννοούσε ακριβώς τις παραγωγικές επενδύσεις, αλλά τον τζόγο. Κατάλαβες τώρα ότι κάποιοι γίνανε πάμπλουτοι σε μια νύχτα ανταλλάσσοντας τον πλούτο σου, τον ιδρώτα σου, με αέρα;

Κατάλαβες τώρα γιατί γουστάρουν τόσο την… «ελεύθερη αγορά»; Για να κλείσει ο μπακάλης τής γειτονιάς και να στέλνεις τον κόπο σου στα μεγαλομπακάλικα τής Γερμανίας. Σε βγάλανε, ψαράκι, από τη γυάλα σου και στη συνέχεια σε πέταξαν στον ωκεανό με τα σκυλόψαρα, που έχουν τους δικούς τους κανόνες… διατροφής.

Κατάλαβες τώρα γιατί αγαπάνε τους «μη νόμιμους μετανάστες» τόσο πολύ οι εκλεγμένοι «αλήτες» μας; Για να κάνουν με τη δυστυχία εκείνων κι’ εμάς δυστυχισμένους.

Κατάλαβες τώρα, ψαράκι, πόσο αξίζει η γυάλα σου; Γιατί αυτή είναι η καλύτερη γωνιά στον κόσμο – το καλύτερο οικόπεδο – και την κοστολογούν μόλις 300 δις συμπεριλαμβανομένων και των… αρχαιοτήτων.

Κατάλαβες τώρα γιατί αλλάζουν το ονοματάκι στην Εθνική σου Οδό; Θέλεις 20 ευρώ πλέον για να πας από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιώντας την Εθνική σου Οδό, ενώ ήταν υποχρέωση τού κράτους να την κατασκευάσει και όχι να την ξεπουλήσουν στον κάθε «όμορφο» που παριστάνει τον… εργολάβο.

Κατάλαβες τώρα γιατί σου πουλάνε φθηνά τα… χαζοκούτια; Για να σε κάνουν να τρως κουτόχορτο στα λιβάδια των… σήριαλ. Για να σε πετάνε μπαλάκι από τη μεσημεριανή χαζοβιόλα στον απογευματινό πληρωμένο τελάλη της προπαγάνδας τους. Από το πρωί μέχρι το βράδυ μια θλιβερή παρέλαση υπερεκτιμημένων «τίποτα», με καμιά ειδικότητα, στον αέρα.

Κατάλαβες τώρα γιατί πρέπει το ζευγάρι να δουλεύει σε δυο δουλειές, ενώ ο παππούς θα πρέπει να δουλεύει ακόμα και στα… 70 του; Για να μεγαλώνουν τα παιδιά μόνα τους χωρίς κανένα προσανατολισμό και αρχές. Για να χαθεί η «καταραμένη» φυλή σου. Τούτο το ξέρουν πολύ καλά και γι’ αυτό προωθούν την… υπογεννητικότητα.

Κατάλαβες τώρα γιατί στη Βουλή δεν μπαίνει κανένας σοβαρός άνθρωπος; Επειδή αυτός δεν θέλει ν’ ανήκει στον θίασο των 300 που προδιαγράφουν οι κομματικές λίστες, τις οποίες συντάσσουν κυρίαρχα οι ντόπιοι τοποτηρητές της παγκοσμιοποίησης μαζί με τις «άγιες οικογένειες» τού τόπου. Έτσι, στο θέατρο που λέγεται… Βουλή, δεν θα βρείτε σήμερα σχεδόν κανέναν από τους λαμπρούς Έλληνες διανοητές και επιστήμονες, επειδή δεν είναι… θεατρίνοι.

Κατάλαβες τώρα γιατί τα κάνουν όλ’ αυτά; Επειδή είναι υπεύθυνοι για τον κάθε ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ…ΓΕΝΝΗΘΕΙ, για την κάθε ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ…ΓΕΝΝΗΘΕΙ. Γιατί δεν θέλουν άλλους Έλληνες σ’ αυτόν τον τόπο. Ούτε στο γένος, ούτε στη σκέψη.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ! Οι κύριοι αυτοί και τα όργανά τους συντελούν μια νέα μορφή γενοκτονίας στην πατρίδα σου και το ξέρουν πάρα πολύ καλά, επειδή αυτοί είναι εκείνοι που τη σχεδίασαν και την εκτελούν!

Αντί να στεναχωριέσαι για το σκοτάδι, άναψε ένα φως…

 

Δημοσιεύτηκε από τον kavvathas

Δημοσιογράφος, εκδότης,παρατηρητής γεγονότων, (πρώην)οδηγός αγώνων. Πάντα χειριστής ανεποπτέρων, αεροπλάνων και ελικοπτέρων -Journalist, publisher, (ex)racing & rally driver. Pilot (glider, plane + helicopter) Η δραστηριότητα του Κώστα Καββαθά στο χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας ξεκίνησε το 1959 από το περιοδικό «Ταχύτης», που είχε ως αντικείμενό του τους αγώνες αυτοκινήτου. Eκδόθηκε για λίγο καιρό από την «Ecurie Eρμής», έναν από τους παλαιότερους συλλόγους φίλων της Αυτοκίνησης που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα. Το 1963 ξεκίνησε η συνεργασία του με την εφημερίδα «Μεσημβρινή», στην οποία κράτησε τη στήλη του αυτοκινήτου για τρία περίπου χρόνια. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα», το πρώτο στα εγχώρια χρονικά του Τύπου που, στην ύλη του, είχε σελίδες αφιερωμένες στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα χρονολογείται η πρώτη προσπάθεια να εκδόσει δικό του περιοδικό, με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο, το «Τροχοί+Δρόμοι», η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο!Από την πρώτη απόπειρα σώζονται λίγες φωτογραφίες, τις οποίες θα μπορέσετε να δείτε όταν το Ιστολόγιο γίνει, επιτέλους, portal. Μετά από σύντομο πέρασμα από το «Νέο Αυτοκίνητο» των αδελφών Αντώνη και Μιχάλη Γρατσία, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού «Αuto Eξπρές» του Σπύρου Γαλαίου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κορόβηλα. Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε, με τη σύζυγό του Σοφία, το περιοδικό «4ΤΡΟΧΟΙ» και, όπως ήταν λογικό, έριξε εκεί το βάρος της αρθρογραφίας του. Παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο να γράφει στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Επίκαιρα», που όλοι οι παλιοί γνωρίζουν και που θεωρείται –ακόμη και σήμερα που εκδόθηκε ένα με τον ίδιο τίτλο- ως το καλύτερο του είδους που εκδόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Τα άρθρα του Κ.Κ. στα "Ε" θα συμπεριληφούν σύντομα και σε αυτό το ιστολόγιο. Άρθρα του δημοσιεύτηκαν επίσης στην εφημερίδα «Το Βήμα» από το 1991 ως το 1998, καθώς και για ένα ...μικρό διάστημα(!) στην «Καθημερινή», μία άλλη ιστορία, που επίσης θα μπορέσετε να απολαύσετε εδώ σαν μία σπαρταριστή (στηγελοιότητά της) "κωμωδία". Σήμερα, εκτός από τα περιοδικά των «Τεχνικών Εκδόσεων», ο Κώστας Καββαθάς αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», από το πρώτο της φύλλο. Στο ενεργητικό του συμπεριλαμβάνονται -μέχρι στιγμής- δύο βιβλία: «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» του Richard von Frankenberg, που μετέφρασε στα ελληνικά το 1972 μαζί με δύο ακόμη συναδέλφους του και «Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού». Τα κείμενά του, έντονα συναισθηματικά, περιέχουν σχεδόν τα πάντα: περιγραφές από διεθνείς κι ελληνικούς αγώνες, ιστορίες από τα παλιά χρόνια του αυτοκινήτου, συνεντεύξεις από σημαντικά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών και συμπεράσματα από τις εξαντλητικές δοκιμές των εκάστοτε νέων μοντέλων, κοινωνική κριτική και σχόλια για τα καλώς ή τα κακώς κείμενα της χώρας και των ανθρώπων της. Στα πρώτα χρόνια των «4Τροχών» έγραφε και τεχνικά άρθρα, καθώς και "συμβουλές" για την ασφαλή και ασφαλή και γρήγορη οδήγηση. Με το πέρασμα των δεκαετιών όμως αφ' ενός το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από την τεχνολογία στα ζαντολάστιχα και αφ΄ετέρου άλλοι, ικανότεροι ανέλαβαν (μικρός Νίνης, Έλλη Κοκκίνου, γελοτοποιός του αυτοκράτορα κλπ) και ο Κ.Κ. αποφάσισε πως, αρκετά με τα "τεχνικά άρθρα" που, άλλοστε, δεν γίνονται καταληπτά από τον "ανθό" της ελληνικής νεολαίας -έτσι όπως τον κατάντησαν οι ανεπάγγελτοι "πολιτικοί". Το 2009 ο Κώστας Καββαθάς συμπλήρωσε 50 χρόνια δημοσιογραφικήςςς και 40 εκδοτικής ζωής αν και η τελευταία δεν είναι ακριβώς όπως την οραματιζόταν για λόγους που αναφέρονται σε άλλες σελίδες του ιστολογίου…

52 σκέψεις σχετικά με το “ΝΑΙ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ

  1. Οι «έλληνες» είναι εθνικιστές γιατί δεν είναι άξιοι για τίποτα καλύτερο. Και αν είναι να δουλεύω για κάτι εργοδότες σαν κι αυτούς της Μανωλάδας, καλυτέρα να τα πάρουν όλα οι ξένοι. Και τον εθνικισμό μας εξάλλου σε κείνους τον χρωστάμε.

    Μου αρέσει!

    1. Οι Έλληνες έ γ ι ν α ν εθνικιστές από τους ηγέτες τους -που επέτρεψαν την δημισουργία των κάθε λογής «μανωλάδων». Οι «Έλληνες» μετατράπηκαν (οι περισσότεροι) σε ξεκαπίστρωτα γαϊδούρια από τα παραδείγματα που πήρταν/πέρνουν από τα βρωμοκάναλα, τις πορνοφυλάδες και τους απίστευτους χαρακτήρες που παριστάνουν τους πολιτικούς

      Μου αρέσει!

  2. Το παραπάνω κείμενο είναι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου. Κάτι σαν απ’ αυτά που δημοσιεύουν sites τύπου «pentapostagma», «orthodoxia» και «koukfamily».

    «Δεν είμαι εγώ εθνικιστής, αυτοί είναι Αλβανοί»
    «Δεν είμαι εγώ ρατσιστής, αυτοί είναι γύφτοι»

    Ο συγγραφέας, ενώ περιγράφει τα δεινά του παγκόσμιου νεοφιλελευθερισμού, θεωρεί ως υπεύθυνους γι’ αυτά τους αντιρατσιστές, τους φιλειρηνιστές κλπ., ενώ συγκαλυμμένα αθωώνει εθνικιστές, ρατσιστές και λοιπούς μισαλλόδοξους.
    Η προέλευση του κειμένου μου θυμίζει Δίκτυο 21 (δλδ. Φαήλος, Σάββας και λοιποί αποτυχημένοι πράκτορες).

    Ο αληθινός ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ δεν πρέπει να είναι ούτε εθνικιστής ούτε ρατσιστής. Αν αγαπάς τα ελληνάκια περισσότερα από τα γερμανάκια ή τα του τουρκάκια, μόνο και μόνο επειδή προέρχονται από άλλη χώρα, τότε χρειάζεσαι βαθιά ψυχανάλυση.
    Ο νεοφιλελευθερισμός δεν έχει κλείσει μόνο τον Έλληνα μπακάλη, αλλά έχει κλείσει και τον Αμερικάνο, τον Γερμανό, τον Σουηδό, όλους, προς όφελος των πολυεθνικών. Και μόνο όλοι μαζί ενωμένοι θα τον αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά. Σε αντίθεση με τη μισαλλοδοξία που εκτρέφει ο συγγραφέας του άνωθι πονήματος.

    Μου αρέσει!

    1. @george
      Πόσες χιλιάδες φορές ο γράφων έχει πει ότι, δεν είναι Έλληνας αλλά, …Ιρλανδός (έχουμε τις αδυναμίες μας!), Πορτογάλος, Ιταλός, Ρώσος, Ιάπωνας, Ιταλός, Ισπανός κλπ; Δεν χρεάζεται να είσαι «εθνίκι» για να προστατεύεις το σπίτι σου. Δείτε τι κάνουν τα αμερικανά για να π[ρφοστυεύσουν το δικό τους. Βομβαρδίζουν τα σπίτια των άλλων όπου γης, ναι;

      Μου αρέσει!

      1. Ακριβώς, μαζί σου pilot!
        Για να προστατεύσεις το σπίτι σου πρέπει να είσαι πατριώτης κι όχι εθνικιστής, αυτό λέω.
        Και πατριώτης είναι αυτός που αγαπάει τον τόπο του… αλλά όχι αόριστα, όπως μας μάθαινε η χούντα στο μάθημα της πατριδογνωσίας. Συγκεκριμένα. Είναι αυτός που αγαπάει το σπίτι του και το ομορφαίνει (όπως μπορεί), αυτός που δεν λερώνει τη δημόσια περιουσία, αυτός που αγαπάει και σέβεται τους γείτονές του αλλά και όσους έρχεται σ’ επαφή (ανεξαρτήτως χρώματος και θρησκείας) κλπ.
        Ο εθνικιστής θεωρεί τους Τούρκους αλητερότερους, τους ορθόδοξους γνησιότερους, τις πουτάνες βρωμιάρες, τους γύφτους «γύφτους» και τελικά (μέσα στην παραζάλη του) τον εαυτό του πιο μάγκα από τους τριγύρω του…

        Μου αρέσει!

  3. τα σκουπίδια από το παράθυρο του αυτοκινήτου ενώ τρέχει με 120 χλμ δεν τα πετάει η μερκελ… αλλά ο ελληνας εθνικιστής…
    τη κατάληψη στα πανεπιστήμια δεν την κάνει ο dranki αλλά ο ελληνας εθνικιστής…
    αυτό ήμαστε ξυπνάτε, το κάτι άλλο δυστυχώς δεν έγινε και δυστυχώς δεν το ζούμε…
    πέσαμε όλοι οι λαοι στην προπαγάνδα της κυρίαρχης τάξης ..
    δυστυχώς το 1984 ήρθε τώρα… δεν ελέγχεται διαφορετικά ο κόσμος και τα 7 δις κατοίκων …
    αναγκαστικά περνάμε σε μια άλλη εποχή … είναι πολύ βαθύτερα τα αίτια της κρίσης και το αποτέλεσμα που επιδιώκουν και δεν έχει να κάνει με το οικόπεδο γωνία… αυτό εξάλλου πάντα και πριν και τώρα οι μεγιστάνες το είχαν όποτε ήθελαν…
    νομίζεται τους νοιάζει αν εσύ πιστεύεις οτι είσαι απόγονος των βικινγς ή του πλατωνα…; είστε γελασμένοι… περισσότεροι ευάλωτοι είμαστε αν ξέρουν και αν ελέγχουν την ιστορια μας…
    όλα αυτά που λέει το άρθρο είναι μπαρουφες…. ποιο εύκολα θα ελεγχόταν ο κόσμος αν όλοι οι λαοί ήταν εθνικιστές… αυτό που δυστυχώς δεν θέλουν είναι να σκέφτεστε…. και οι εθνικιστές δεν σκέφτονται…

    Μου αρέσει!

    1. Θέτω την ίδια ερώτηση πάλι και πάλι.. Ποιος διαμόρφωσε τον χαρακτήρα του υβριδίου που αποκαλούμε «νεοέλληνα»; Πρώτα η οικογένεια, μετά το σχολείο, τελευταία η τηλεόραση. Τι φταίει ένα μικρό αγόρι ή κορίτσι, ας πούμε τυχαία, σε μία συνοικία της Πάτρας, του Αγρινίου, της Αθήνας που μεγαλώνει με παραδείγματα τα ανθρωποειδή που «πλακώνονται» επειδή έχασε η ομάδα «τους»; Τις φάτσες με τα λουμπουτέν και τις γούνες αλεπούς στο λαιμό; Τα τυπάκια με γυαλιστερά κουστούμια; Τον μαζί τα φάγαμε; Τον dongle fires Πάνο; γαμάουα εφοπλιστή; Τον Κουκλεντέ της Ψαρούς; Τα τσογλάνια που φτύνουν απ’ το ανοιχτό παράθυρο;
      Δεν φταίει γιατί είναι ΜΟΝΟ 10 ετών αλλά, σε αυτό το περιβάλλον μεγαλώνει. Σε όλη μου τη ζωή λέω το ίδιο πράγμα και, στο μέτρο του δυνατού, προσπαθώ να δώσω ένα παράδειγμα. Από την εντυπωσιακή αντίδραση των αναγνωστών απέναντι στο κλείσιμο των περιοδικών και της εταιρίας καταλαβαίνω πως, κάτι κατάφερα άσχετο αν οι βαθιά κομπλεξικοί κάνουν ότι, δεν το καταλαβαίνουν
      Πείτε μου άδικο έχω όταν λέω ότι, οι επιθέσεις της Μανωλάδας δεν είναι παρά εκφάνσεις αυτού του ξεφτιλισμένου συστήματος «αξιών»; Ότι, ακόμα και η «δολοφονία» των τριών περιοδικών μας (4Τ, ΗΧΟΣ, ΠΤΗΣΗ) ισοδυναμεί με ψυχρό έγκλημα αυτού το συστήματος;

      Μου αρέσει!

      1. @kavvathas
        «Θέτω την ίδια ερώτηση πάλι και πάλι.. Ποιος διαμόρφωσε τον χαρακτήρα του υβριδίου που αποκαλούμε “νεοέλληνα”; Πρώτα η οικογένεια, μετά το σχολείο, τελευταία η τηλεόραση.»

        Τώρα που έχω γίνει γονιός τα βλέπω κι εγώ…

        Το 99% των παιδιών προεφηβικής ηλικίας μεγαλώνουν μόνα τους. Οι γονείς τους τα «παρκάρουν» με την πρώτη ευκαιρία σε «παιδικούς», σε παιδότοπους, σε γιαγιάδες, σε αλλοδαπές, σε «δραστηριότητες» και στην tv. Γονείς που δεν κάθονται να τα αφουγκραστούν, να καταλάβουν τις συναισθηματικές ανάγκες τους, που περνάνε ένα μικρό κλάσμα του 24ώρου με τα παιδιά τους. Αποτέλεσμα; Παιδιά που σ’ αυτήν την ηλικία βιώνουν την αδιαφορία, μεγαλώνουν και γίνονται γραψαρχιδιστές. Εντυπώνεται στον ψυχισμό τους οτι στην κοινωνία βασιλεύει η αδιαφορία, οπότε κι αυτά φέρονται αναλόγως.
        Όπου και να κοιτάξει ένα παιδάκι τριγύρω του για να παραδειγματιστεί, βλέπει τραγικά λάθη.
        Φέτος «πλακώθηκα»με τον πατέρα μου. Για να «πεταχτεί» με το σκούτερ για εφημερίδα δεν βάζει κράνος.
        -Μα δεν θα πάθω τίποτα, 500 μέτρα είναι!
        -Και 10 μέτρα να είναι, η εγγονή σου βλέπει τον αγαπημένο παππού της να καβαλάει χωρίς κράνος.

        Μου αρέσει!

      2. Κατι σημαντικο καταφερες, μην ασχολεισαι με τους κομπλεξικους που κανουν πως δεν καταλαβαινουν, δεξου οτι αυτοι που καταλαβαινουν ειναι πολυ περισσοτεροι απ΄οσους συναντιομαστε σε τουτον τον ιστοτοπο. Οσο για τους αλλους, τους «κουκλεντεδες» και «λαϊφσταϊλαδες» αστους, ξεχνα τους. Ειναι αναλωσιμα υλικα μιας χρησης. Κατι σαν τα προφυλακτικα ή το κωλοχαρτο. Μολις ολοκληρωσουν τη χρησιμοτητα για το «συστημα», θα πεταχτουν στα σκουπιδια. Ηδη, το ξεσαβουρωμα αρχισε!!

        Μου αρέσει!

      3. Οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ για να τους προγραμματίζεις κατά βούλησιν. Ο Χίτλερ δεν εφηύρε τον αντισημιτισμό ούτε ο Κωλέττης το ρουσφέτι: εκμεταλλεύτηκαν απλώς τα κουσούρια των συμπατριωτών τους προς ίδιον όφελος. Οι λαοί δεν είναι άγραφοι πίνακες, κουβαλάνε βιολογική και πολιτιστική μνήμη που δεν μπορείς να παρακάμψεις ατιμωρητί. Η ακαταμάχητη δύναμη του καπιταλισμού στηρίζεται στο γεγονός ότι αποτελεί το πρώτο οικονομικό σύστημα που μεταχειρίζεται τις ανθρώπινες αδυναμίες ως καύσιμα και όχι ως σκουπίδια. Μόνο που οι αδυναμίες των Άγγλων δεν είναι ίδιες με τις δικές μας – εξ ου και η προδιαγεγραμμένη αποτυχία μας. Αντί λοιπόν να οικτίρουμε τη ματαιοδοξία, το φθόνο, την οκνηρία και τη μικρόνοια των συμπατριωτών μας – και τη δικιά μας, ας μην το ξεχνάμε – καλό θα ήταν να βρούμε τρόπους για τη δημιουργική αξιοποίησή τους, σε συνδυασμό φυσικά με τα εναπομείναντα συγκριτικά πλεονεκτήματα (αλήθεια, ποιά είναι;). Η παράνοια πάντως («όλοι θέλουν το κακό μου!»), το παραλήρημα μεγαλείου («ξέρεις ρε ποιος είμαι εγώ;») και ο παιδισμός («αυτός φταίει!») δεν αποτελούν, πιστεύω, ενδεδειγμένους τρόπους αντίδρασης στο δίκαιο του ισχυρότερου.

        Μου αρέσει!

      4. @Καββαθας
        Οι ανθρωποι ειναι πολυπλοκα και απροβλεπτα οντα και αλλαζουν συνεχως, ακομα και αν μενουν ιδιοι («Τα παντα ρει»). Το μικρο παιδι που ειναι 10 ετων σιγουρα δεν φταιει, και σιγουρα επηρεαζεται απο το περιβαλλον του. Γι’ αυτο, η φυση φροντισε να μας θωρακισει με αμυντικους μηχανισμους:
        – το μυαλο (σκεψη)
        – το ενστικτο
        – την συνειδηση

        Με τη βοηθεια αυτων των μηχανισμων, οι περισσοτεροι ανθρωποι εχουν μια στοιχειωδη αντιληψη του καλου και του κακου, του σωστου και του λαθους.

        Να σας δωσω ενα προσωπικο παραδειγμα. Μεγαλωσα σ’ ενα χωριο (δεκαετια του ’50) σε περιβαλλον (γονεις, παππουδες, γειτονες) που δεν αγαπουσε τα ζωα. Οταν ημουν 8 ετων εκανα παρεα με δεκαπενταχρονους που ειχαν σαν «χομπυ» την κακοποιηση των ζωων. Τους ακολουθουσα κι εγω, ομως οταν γυριζα σπιτι το βραδυ ενοιωθα στεναχωρια, το ενστικτο μου μου ελεγε οτι εκανα κατι κακο. Αυτο το ενστικτο με οδηγησε μακρυα απο αυτη τη παρεα και σε αναζητηση αλλων φιλων. Το περιβαλλον παρεμεινε το ιδιο αλλα εγω αλλαξα.

        Δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην εχει ουτε εναν απο τους παραπανω μηχανισμους (ακομα και τα ζωα εχουν ενστικτο) σε λειτουργια. Επομενως, ενω αρχικα ειναι οντως θεμα περιβαλλοντος, στη πορεια, οσο μεγαλωνει καποιος, η εξελιξη του, ολο και περισσοτερο, εξαρταται απο το ποσο θελει ή δεν θελει να μπει στη διαδικασια να σκεφτει και να δρασει, ή αν θα ακουσει την «εσωτερικη» του φωνη ή οχι. Ολοι γνωριζουν τους κινδυνους του καπνισματος αλλα δεν μπαινουν ολοι στη διαδικασια να σταματησουν το καπνισμα.

        Με δυο λογια, κατα τη γνωμη μου, δεν υπαρχει δικαιολογια για κανενα ενηλικα που συμπεριφερεται σαν «μορφη κατωτερης ζωης». Κανενας πολιτικος, καμια τηλεοραση, κανενας «κουκλεντες» και κανενα «ανθρωποειδες» δεν μπορει να σε επηρεασει αν εσυ δεν το θελεις.

        Δημητρης Σ. Μιχαλος

        Μου αρέσει!

      5. @Μίχαλος
        Νομίζω (και μπορεί να κάνω λάθος) ότι, το γεγονός ότι «μεγάλωσες σ’ ένα χωριό που δεν αγαπούσε τα ζώα» οφείλεται στο ότι έζησες σε μία χώρα που, η συντριπτική πλειοψηφία των ταγών δεν αγαπούσε τους πολίτες»! Αν είχε το παραμικρό ενδιαφέρον θα μάθαινε τα νεάτερνταλ να μην είναι κρο μανιόν από την «τρυφερή» τους ηλικία. Τι τα μαθαίνει όμως; Να καίνε το ένα το άλλο στα γήπεδα και έξω απ’ αυτά. Θα τα δίδασκε ότι, όσοι έδωσαν τη ζωή τους, τραματίστηκαν, έμειναν χωρίς χέρια και πόδια για να υπερασπίσουν την πατρίδα τους απ’ τους όποιους εισβολείς, δεν ήταν «εθνίκια», αλλά, πατριώτες σαν, α (ξανα)πούμε τα 25 εκατομμύρια σοβιετικούς πολίτες που πέθαναν μαχόμενοι εναντίον των προγόνων της Κας Μέρκελ. Τα πέρνω στο κρανίο όταν ακούω ή διαβάζω τις απόψεις των συγκαλυμένων ραγιάδων κάθε χώρας που, επειδή τρέμουν στην ιδέα ότι, μπορεί να χρειαστεί να κάνουν ότι, οι παπούδες τους -ας πούμε

        Μου αρέσει!

      6. Παραθέτω γράμμα που έλαβα από γνωστό μου. Πιστεύω ότι, (όπως και για μένα), αποτελεί την μεγαλύτερη διάκριση για έναν δημοσιογράφο και εκδότη ! Βρείτε μου έναν ακόμη, για τον οποίο να αισθάνονται έτσι εκατοντάδες, θα ‘λεγα χιλιάδες, αναγνωστών ! Προχώρα, Δάσκαλε, κάνε ένα «διάλειμμα» και γράψε 1-2 βιβλία οσονούπω..!

        Αυτό είναι το κείμενο που μού έστειλε.

        Όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο δίνονται εφ’ όσον ζητηθούν.

        =======================================

        Θα ήθελα να καταθέσω την δική μου «μαρτυρία» ή καλύτερα να αποτίσω φόρο τιμής στον «δικό» μου δάσκαλο Κώστα Καββαθά…

        Όντας 46, και έχοντας ζήσει όχι ως έφηβος αλλά ως παιδί τις εποχές αυτές , δεν μπορώ να θεωρηθώ «ρομαντικός» της αυτοκίνησης…
        Έχοντας χάσει τον πατέρα μου το ’77 σε ηλικία 10 ετών και μην έχοντας προλάβει να τον γνωρίσω καλά διότι ήταν καπετάνιος και πέθανε από καρδιά στο καράβι, πέρασα μία πολύ δύσκολη περίοδο : Να «σταθώ» στην μητέρα μου ,που έμενε πίσω (δεν έχω αδέλφια) και να μπορέσω να προχωρήσω στην ζωή μου.

        Εκείνο το διάστημα έπεσε στα χέρια μου ένα τεύχος των 4Τ….Αυτό ήταν…

        Ο μήνας ξεκινούσε πάντα με εμένα στο περίπτερο να ρωτάω εάν ήλθε …(το τεύχος) , και μόλις το έπαιρνα στα χέρια μου διάβαζα -ως Ευαγγέλιο- το «Εν Λευκώ» και αργότερα την Πτήση, τον Ήχο κλπ…

        Για μένα τα γραπτά του Κώστα Καββαθά , ήταν «γονεϊκές» ή καλύτερα πατρικές νουθεσίες…Δεν έχασα τεύχος από τότε…, μέχρι και παλαιά συνέλλεγα από το Μοναστηράκι…
        Κάπου στις αρχές της χιλιετίας σταμάτησα…κουράστηκα να προσπαθώ για το αυτονόητο σε όλες του τις εκφάνσεις, κουράστηκα να γίνομαι «γραφικός», κουράστηκε κι’ εκείνος να προσπαθεί ν’ αλλάξει τον Κόσμο.

        Κλείστηκα στο «κύτταρο» της οικογένειας και της «ατομικής ολικής ποιότητος» προσπαθώντας να κάνω ότι μου αναλογεί, όσο καλύτερα μπορώ…:Να μιλάω και να γράφω σωστά, να είμαι τίμιος, ο καλύτερος στην δουλειά μου, ο καλύτερος στο αντικείμενό μου, στα παιδιά μου, στους φίλους μου κλπ…
        Εάν δεν μπορώ εγώ να αλλάξω τον κόσμο, τουλάχιστον δεν θα με αλλάξει αυτός…

        Για να μην σε κουράζω, η ζωή μου ως παιδί, έφηβος, άντρας, επιστήμονας, οικογενειάρχης, μοντελιστής και άνθρωπος θα είχε πάρει άλλη τροπή εάν δεν είχα διαβάσει το «Εν Λευκώ» σ’ αυτό το τεύχος κάπου στις αρχές του ’80…

        ===================================

        Μου αρέσει!

    2. @george
      «Για να προστατεύσεις το σπίτι σου πρέπει να είσαι πατριώτης κι όχι εθνικιστής, αυτό λέω.»

      Κατ’ αντιδιαστολή :
      Ο εθνικιστής είναι αυτός που μισεί τον τόπο του. Συγκεκριμένα. Είναι αυτός που μισεί το σπίτι του και το ασχημαίνει (όπως μπορεί), αυτός που λερώνει τη δημόσια περιουσία, αυτός που μισεί και δεν σέβεται τους γείτονές του αλλά και όσους έρχεται σ’ επαφή (ανεξαρτήτως χρώματος και θρησκείας) κλπ.
      Ο πατριώτης θεωρεί τους Τούρκους πιο νοικοκυραίους, τους ορθόδοξους πιο κάλπικους, τις πουτάνες παστρικές, τους γύφτους «αριστοκράτες” και τελικά (μέσα στην παραζάλη του) τον εαυτό του πιο μαλάκα από τους τριγύρω του…

      ‘Ελεος george.
      Αυτά ισχύουν σύμφωνα με τον ορισμό που έδωσες για τον πατριώτη και τον εθνικιστή.

      Μου αρέσει!

      1. @Κώστας
        Έτσι από περιέργεια… Οι Ρώσοι που είχαν 25 εκατομμύρια νεκρούς στον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο ενάντια στους ναζί τι ήταν;
        Οι Έλληνες με 250.000 νεκρούς;
        Οι Γιουγκοσλάβοι; Οι Αλγερινοί; Οι Βιετναμέζοι; Οι Αμνεξαρτησίας); Οι Ιρλανδοί (ενάντια στους κοκινοκώληδες);
        Αυτά τα εκατομμύρια νεκροί τι ήταν; Πατριώτες; Εθνικιστές; Μαλάκες; Μέλη ΜΚΟ;
        Μη με προκαλείτε σας παρακαλώ…

        Μου αρέσει!

      2. Διαβάζω στον Μπαμπινιώτη: Εθνικισμός είναι η υπερβολική προσήλωση προς την ιδέα του έθνους, (κακό αυτό ;), συνήθως με την παράλληλη υποτίμηση άλλων εθνών. (και αυτό καλό όταν συνήθως δεν συμβαίνει.)

        Συνεπώς george ο ορισμός σου :
        «Εθνικιστής είναι αυτός που μισεί τους τριγύρω του. Προστατεύει το σπίτι του επειδή μισεί τους τριγύρω του.»
        ειναι άκαιρος, παραπλανητικός και στοχεύει στην αποδυνάμωση της ιδέας του Εθνους.
        Εκτός εαν το υποτιμώ σημαίνει μισώ.

        Προφανώς επηρεάζεσαι απο τις υπερβολές των δημοσιογράφων οι οποίοι συνήθως διογκώνουν τα γεγονότα και δίνουν μεγαλύτερη διάσταση για να εντυπωσιάσουν.
        Παράδειγμα ο αριθμός των 20.000.000 Ρώσων νεκρών του
        «πατριωτικού πολέμου ενάντια στους Εθνικοσοσιαλιστές-Ναζί.

        Μου αρέσει!

      3. Ήσαν 10.250.000 Στρατιώτες και 15.000.000 Άμαχοι.
        Σύνολο 25.250.000 περίπου κατα την Wikipedia.
        Συγνώμη κε Καββαθά
        δεν είχα κακή πρόθεση, είχα λάθος πληροφόρηση.

        Μου αρέσει!

      4. @Κώστας
        Κώστα, μην πάς να μας τρελλάνεις!
        Όταν ισχύει οτι «όλοι οι σκύλοι είναι ζώα», δεν μπορούμε να συμπεράνουμε (κατ’ αντιδιαστολή, όπως λές) οτι «όλα τα ζώα είναι σκύλοι».

        Και επί του θέματος:
        Πατριώτης είναι αυτός που αγαπάει το σπίτι του. Και το προστατεύει όταν χρειάζεται επειδή το αγαπάει.
        Εθνικιστής είναι αυτός που μισεί τους τριγύρω του. Προστατεύει το σπίτι του επειδή μισεί τους τριγύρω του.

        Σου είναι πιο κατανοητό τώρα;

        Μου αρέσει!

      5. @Κώστας
        Συμφωνώ Κώστα, έχεις δίκιο για τον ορισμό.
        Το «μισεί» είναι λάθος. Πιο politically correct είναι το «υποτιμά» που λές κι εσύ.
        Εξίσου ψυχοπαθολογική κατάσταση είναι κι αυτό.

        Μου αρέσει!

  4. να τι έφτιαξαν οι ελληνες εθνικιστές οχι θα κατσουν στις πλατείες να πίνουν καφέδες σαν τα κορόιδα τους Ιταλούς εθνικιστές…. ή να πυροβολούν Πακιστανούς δούλους….;;;;

    Μου αρέσει!

  5. Δυστυχώς το παραπάνω άρθρο γράφει αλήθειες, αν δεν είχε ξεχαρβαλωθεί η παιδεία, δεν είχε διαλύσει η βιομηχανία και δεν είχαν συμβεί όλα αυτά (χρηματηστήριο ευρωζώνη κτλ), σίγουρα θα ήμαστε σε καλύτερη μοίρα, συνεπώς δεν μπορεί να ήταν απλές συμπτώσεις…. Το κακό είναι ότι έχουν εξισώσει την έννοια του Εθνικιστή με του Πατριώτη και δεν τολμούμε να υπερασπιστούμε τα αυτονόητα…..

    Μου αρέσει!

  6. Τα λες απλά σε λέν απλοϊκό,τα λές πατριωτικά σε λεν εθνικιστή, ψελλίζεις για τον αρχαιο ελληνικό πολιτισμό, σε λεν ψωνισμένο στη καλύτερη των περιπτώσεων και οτι ζεις με φαντάσματα του παρελθόντος!Αντιλαμβάνεσαι οτι η λογική είναι απλό πράγμα να το σκεφτείς και τόοοσοι αστάθμιστοι παράγοντες έρχονται να κουκουλώσουν την αλήθεια. Τελικά όλοι γιαυτό δεν νοιαζόμαστε;Το δίκαιο και την αλήθεια! Είμαστε οι νεοέλληνες χαωτικοί..μα αυτό είναι προσόν που κάποιοι εκμεταλλέυονται και ποδοπατάν τους γύρω τους. Έχουμε διαφθορά. Μα και οι ξένοι είναι χειρότεροι απο εμάς!Δείτε πώς χειρίζονται οι Άγγλοι και οι Γερμανοί αγρότες τις επιδοτήσεις της κοινότητας για να καταλάβετε πόσο μοιάζουν στους Έλληνες συναδέλφους τους. Είμαστε εθνικιστές, νεοναζί ή κομμουνιστές;Ναι και κουβαλάμε το ίδιο μυαλό.(Ποια ιδεολογία) Άκρη θα βγεί όταν η φύση κατά την γνώμη μου νομοτελειακά, ξυπνήσει. Όπως πονάει η πέτρα που πετάω ψηλά και πέφτει στα μούτρα μου λόγω της βαρύτητας. Είναι νόμος: δεν νοείται άνθρωπος που να εκμεταλλεύεται τον συνάνθρωπό του, τα ζώα, την φύση και να μένει λογικός και ατιμώρητος. Παράφρων-ατελής-δολοφόνος συνειδήσεων και ψυχών ναι. Κι ας φτιάχει lambo και ferrari και merc!

    Α.Ταλάντης

    Μου αρέσει!

    1. Μην ειναι οι καμποι; Μην ειναι τα βουνα;

      Εδω ο κόμος χάνεται και καθομαστε και ασχολούμαστε με το τι σε λέγανε και τι μου σουρανε πριν απο 10 χρονια.

      Κυριε Καβαθα – τιποτε χρήσιμο για το μέλλον έχετε; Απο αναλύσεις (σοβαρες κ οχι επιφανειακες συναισθηματικες σαχλαμαρες) πηξαμε – με το συμπαθειο.

      Μου αρέσει!

      1. Αλίμονο μας pilot. Αν έχουμε τέτοιες ανάγκες ως οντότητες δεν διαφέρουμε από τους δούλους τους φέροντες αλυσίδες και καταδυναστευμένους από τους τυρράνους.Ο πρόεδρος Μάο άλλωστε, ένας στρατιωτικός ηγέτης ήταν κι αυτός. Οι Έλληνες-οι όχι κατ΄όνομα τί σχέση έχουν με τέτοιες πρακτικές;

        Α.Τ.

        Μου αρέσει!

  7. Όλοι έχετε δίκιο. Από τον δάσκαλο μας μέχρι και τον τελευταίο αναγνώστη αυτού του μπλογκ. Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση για το τι ευθύνεται για την κατάντια μας σήμερα με όλα αυτά που λέει το άρθρο να είναι αλήθεια και με μια ίσως δόση υπερβολής. Εάν κοιτάξετε για παράδειγμα τα στατιστικά στοιχεία θα παρατηρήσει κανείς ότι η υπογεννητικότητα ξεκίνησε σε μάλλον καλές εποχές για την ελληνική οικονομία (δεκαετία 70) και γιγαντιώθηκε στα τέλη ’90. Άρα τι φταίει, μήπως η αλλαγή μοντέλου διαβίωσης, ποιότητα υγειονομικής περίθαλψης, μεγάλος αριθμός θανάτων ανά κάτοικο; Ή μήπως και τα 3 μαζί που για χρόνια και ακόμα και σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα;
    Οι άνθρωποι που στην Ελλάδα έχουν μυαλό, είναι δυστυχώς μειοψηφία, και επειδή ζούμε σε μια χώρα των άκρων (τελευταίοι σε όλα τα θετικά και πρώτοι σε όλα τα αρνητικά) ο μόνος τρόπος επιβίωσης είναι να πας σύμφωνα με την παραλογία των υπολοίπων και όχι με την ορθή λογική των λίγων.
    Χαίρομαι πάντως που δεν ανήκω στους πολλούς και προβληματίζομαι για αυτά τα «μικρά» πράγματα (για τους πολλούς τέτοια είναι) και αναζητώ τρόπους να εγκαταλείψω τον έρημο τούτο τόπο.

    Μου αρέσει!

  8. Αγαπητέ ΚΚ, όπως ανέφερες και παραπάνω πρέπει να αφήσουμε όλα τα λουλούδια ν’ανθίσουν (φυσικά οι σύντροφοι του ΚΚΚ εννοούσαν ότι επιτρέπουμε ν’ανθίσουν τα λουλούδια που έχουν απόψεις που θα τυγχάνει να συμπιπτουν με τις απόψεις του μεγάλου τιμονιέρη διαφορετικα μαύρο φιδι …. τέλος πάντων). Πάντως σ’αυτό το φιλόξενο περιβόλι που ο καθένας μας γράφει το μακρύ του και το κοντό του υπάρχουν πράγματι όλα τα λουλούδια… Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι χρησιμοι ηλίθιοι, οι σοροτρόφιμοι (πραγματικά εάν δεν σιτίζονται από τον κορβανα του φιλάνθρωπου αδικούνται – άνετα θα έμπαιναν στο …» πειρολ»), ημιμαθεις, αναμασώντες τσιτάτα και ανοησίες που τους έμαθε το κόμμα τους, η ΜΚΟ τους, οι φυλλάδες που σπανίως διαβάζουν, οι αναγνωρίσιμοι δημοσιογράφοι και «διανοούμενοι» της Τι-Βι, τα διαφορα μπλογκς,,, κλπ… κλπ… κλπ… Δεν χρειάζεται καν να ξοδέψεις χρόνο για να εξηγήσεις τα αυτονόητα… Για τον κάθε χρήσιμο ηλίθιο δεν έχει σημασία τι γράφει ένα κείμενο (που εννοείται ότι μπορεί να αποδέχεσαι ή όχι τα πάντα, ή ένα μέρος) αλλά από που νομίζεις ότι προέρχεται ή ποιος άλλος ιστότοπος ή εφημερίδα το έχει δημοσιεύσει. Δηλαδή επειδή αυτό έχει αναρτηθεί και στο σαιτ του Στόχου – το οποίο μάλλον κανείς δεν θα το ήξερε εάν δεν αναφερόνταν εδώ – σημαίνει ότι είναι φασιστικό κείμενο…. (Κατά το παλιό ανέκδοτο: «Eνυδρείο έχεις; – Όχι – Κίναιδος είσαι…) Και επειδή πάντα ο ΚΚ, αναφέρει την πηγή βλέπω ότι το συγκεκριμένο μπλογκ από το οποίο αντέγραψε το κείμενο έχει και τα εξής:

    http://apneagr.blogspot.com/2013/04/qatar-mundial2022.html
    (από την φασιστική Ελευθεροτυπία)

    http://apneagr.blogspot.com/2013/04/primeministergr.html
    (από το φασιστικό protagon)

    http://apneagr.blogspot.com/2013/04/blog-post_14.html
    (άρθρο του φασίστα Δελαστίκ)

    http://apneagr.blogspot.com/2013/04/blog-post_14.html
    (συγγνώμη αυτό είναι από το φασιστικό antinews παρ’όλο που το υπογράφει κάποιος αριστερός ψάλτης)

    http://apneagr.blogspot.com/2013/04/govgr.html
    (αμάν το άρθρο αυτό το υπογράφει ο γνωστός φασίστας και Κύπριος εθνικιστής Μιχάλης Ιγνατίου)

    Η χώρα θα τεμαχίζεται και εμείς θα ΄ψαχνουμε να βρούμε εάν αυτός που προσπαθούσε να ξυπνήσει τους Τζουτζους είδε τα κείμενα του να εμφανίζονται σε αμφιβόλου…. «δημοκρατικότητας» μπλογκς…….

    Μου αρέσει!

    1. @Αμετανόητος
      Το σχόλιο σου με γλίτωσε από μία ακόμα …σύλληψη! Που θα συνέβαινε αν απαντούσα στον Road Runner!!
      Υ.Γ Τι έχω πάθει σήμερα και κάνω τόσα λάθη; Θα πείτε «μόνο σήμερα;» και θα έχετε δίκιο

      Μου αρέσει!

      1. Άτιμε δεξιοαναρχοφασιστοεθνικιστή ΚΚ, και αφήνεις εμένα εκτεθειμένο!! Τέλος πάντων… θα έρθει η στιγμή που εάν δεν αποδέχεσαι την πολιτική ορθότητα, αρνείσαι τον σοροτροφισμό και αποζήτας την κοινή λογική θα βρεθείς σε υπόγα να μετράς μέρες και να καθαριζεις σκ… (για να παραφράσω και τον αείμνηστο Φιλλιπίδη από την «Λουφα και Παραλλαγή» )

        Μου αρέσει!

      2. @Κουμαρτζής
        Επειδή είμαι fan της Φυσιογνωμικής δεν έχετε παρά να μελετήσετε τις φάτσες, ας πούμε, του Πάνου Dongle Fires, του Καμίνη, το Γοδεφρείγου, του Πρίγκιπος Νικολάου (και της κολητής αέρινης Τίνας), του Στρατούλη, του Προέδρου Κάρολου και άλλων μικρομεσαίων της ελληνικής πολιτικής σκηνής

        Μου αρέσει!

    2. @Αμετανόητος
      Έχεις δίκιο Αμετανόητε.
      Κι οι συνταγματάρχες επί 7 χρόνια προσπαθούσαν να μας προφυλάξουν από διάφορους αλλοτριωτές («σοροτρόφιμους», όπως τους αναφέρεις) κι εμείς οι αχάριστοι τους διώξαμε και τους ατιμάσαμε (ΟΚ, όχι όλοι, υπάρχουν ακόμη τιμητές τους).
      Ζήτω το Έθνος!
      Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών!
      Φωτιά και τσεκούρι στους… (συμπλήρωσε τις τελίτσες με ότι θές)

      Και διάβασε κι εδώ να δείς οτι η διαδρομή τέτοιου είδους κειμένων μπορεί να μην είναι και τόσο τυχαία (δεν υποννοώ κάτι για τον ΚΚ κι ούτε φαίνεται κάπου στην ανάλυση):
      http://smyrnaios.net/archives/879

      Μου αρέσει!

      1. Όλα και όλα αλλά μην λέμε ότι οι Χουντικοί ήταν και καλύτεροιΗ χώρα μας έχει διαχρονικά προβλήματα από την σύσταση της τα οποία φυσικά και δεν λύνονται ποτέ. Υπάρχει βέβαια και έξωθεν παρέμβαση αλλά υπάρχει πρόσφορο έδαφος από πολλούς ντόπιους χρόνια τώρα

        Μου αρέσει!

      2. Αγαπητέ george. Τώρα πως συνδύασες αυτά που γράφω με την Χουντα δεν μπορώ να το καταλάβω
        Για όποιον δεν αντιλαμβάνεται ο πράκτορας των Άγγλων και Αμερικανών Παπαδόπουλος και των Αμερικανών Ιωαννιδης δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα με τους σοροτρόφιμους και διαφόρους ΜΚΟάδες αφού βασικά θα ήταν συνάδελφοι!! Απλά το επάγγλεμα άνοιξε και εκσυγχρονίστηκε για να μπορεί να περιλάβει κάθε ειδικότητα – καθηγητές, οικονομολόγους, δημοσιογράφους, δικηγόρους, επιχειρηματίες, τα διαχρονικά κομματόσκυλα κλπ – έτσι πλέον δεν χρειάζεται να είσαι επίσημα στο πει-ρολ υπηρεσιών (CIA, MI5,MI6, KGB,Στάζι και κάθε άλλη πιθανή και απίθανη υπηρεσία – έχει και κάποιους κινδύνους πως να το κάνουμε) όπως ήταν οι χουνταίοι, ο ρόκκος, αριστεροί «αγωνιστές της δημοκρατίας» και δεξιοί «παρτιωτες» και «εθνάρχες», πρωην μικροέμποροι-κατώτεροι αξιωματικοί-τοπικοί κομματάρχες, μικρομαυραγορίτες και μεγαλομαυραγορίτες της κατοχής, ταπεινοί ή και διακεκριμένοι συνεργάτες των κατακτητων, αφοσιωμένα κομματικά γοιυσουφάκια «πατερούληδων» που σήμερα είναι μεγάλο κομμάτι των μεγιστάνων του πλουτου και των ΜΜΕ στην πατρίδα μας σήμερα!!!
        Διάβασα τον σύνδεσμο που παραθέτεις. Το άρθρο-μελέτη το θεωρώ (ταπεινή άποψη) απόλυτα πρόχειρο με πολλά ίχνη φασισμού (δεν μπορείς με λογικά άλματα να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι Φασίστες-Χρυσαυγίτες-Ακροδεξιούς-Δεξιους-Κεντροδεξιούς-Κεντρώους (ο πρώτος πρωθυπουργός της Ένωσης Κέντρου Γ.Παπανδρεόυ θα θεωρούνταν για πολλά ζητήματα μάλλον ακροδεξιός για μερίδα του κόσμου σήμερα σύμφωνα με την παράνοια που επικρατεί). Και επαναλαμβάνω η παιδεία διαλύεται (διαλύθηκε), η οικονομία και η κοινωνία καταρεει, η χώρα θα τεμαχίζεται σε προτεκτοράτα (που δεν θα αποτελούνται ούτε καν από χαζοχαρόμενους καταναλωτές αλλά από είλωτες) .. και εμείς
        ….αναλύσεις του τύπου….»Η ελληνική ακροδεξιά στο διαδίκτυο: μια ανάλυση γράφων»
        Επίσης να σου αναφέρω ότι όταν γράφω για διάφορους σοροτρόφιμους (λέξη του ΚΚ, αυτή ) εννοώ όχι κατι αόριστο αλλά κάτι πολύ συγκεκριμένο. Όλους όσους σιτίζονται ή (και) χρηματοδοτούνται έμμεσα ή άμμεσα από έναν κουμαρτζή (τζζογαδόρος – ούτε καν τραπεζίτης!!!)) του κερατά ο οποίος εσχάτως προβάλλεται πλέον ως φιλανθρωπος. Και φυσικά δεν έχω κανένα πρόβλημα εάν ο κ.Σόρρος έχει υπαλλήλους ή συμβούλους για να εξυπηρτεί τα συμ΄φεροντα του. Και φυσικά δεν μπορεί κανένας να τον εμποδίσει να αγοράζει ελληνικές μετοχές, ομόλογα ή ακίνητα. Δεν δέχομαι όμως η Ελληνική πολιτεία, η Τοπική Αυτοδιοίκηση να έχει σχέση με τον κύριο ή τα ιδρύματά του. Και αναρωτιέμαι και πάλι – τι σχέση έχει με φασισμούς και άλλες αηδίες το μπλογκ από το οποίο αντέγραψε το κείμενο ο ΚΚ το οποίο περιλαμβάνει και τα εξής κείμενα:

        Και επειδή πάντα ο ΚΚ, αναφέρει την πηγή βλέπω ότι το συγκεκριμένο μπλογκ από το οποίο αντέγραψε το κείμενο έχει και τα εξής:

        http://apneagr.blogspot.com/2013/04/qatar-mundial2022.html
        (από την φασιστική Ελευθεροτυπία)

        http://apneagr.blogspot.com/2013/04/primeministergr.html
        (από το φασιστικό protagon)

        http://apneagr.blogspot.com/2013/04/blog-post_14.html
        (άρθρο του φασίστα Δελαστίκ)

        http://apneagr.blogspot.com/2013/04/blog-post_14.html
        (συγγνώμη αυτό είναι από το φασιστικό antinews παρ’όλο που το υπογράφει κάποιος αριστερός ψάλτης)

        http://apneagr.blogspot.com/2013/04/govgr.html
        (αμάν το άρθρο αυτό το υπογράφει ο γνωστός φασίστας και Κύπριος εθνικιστής Μιχάλης Ιγνατίου)

        http://apneagr.blogspot.com/2013/03/blog-post_31.html
        (από το γωνστό φασιστικό σαιτ athensvoice)

        http://apneagr.blogspot.com/2013/03/blog-post_10.html
        (kalα ειδικά αυτό το άρθρο ξεχιλιζει από ακροδεξιό φασισμό – ναι είναι το ίδιο φασιστικό σαιτ από το οποιο αντέγραψε το κείμενο ο ΚΚ)

        http://apneagr.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

        http://apneagr.blogspot.com/2012/06/blog-post_2454.html
        (Το κράτησα αυτό για το τέλος για να δεις το σκίτσο στου ΣΤΑΘΗ – τον οποίο οι … «συντροφοί» του δεν τον ήθελαν στις Ευρωεκλογές γιατί ήταν … «εθνίκι»!!!

        Μάλλον είναι ένα κρυπτοφασιστικό σαιτ το οποίο δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι – πιθανόν να είναι και έτσι….

        Και μάλλον αγαπητέ george, δεν θα διάβαζες 4Τ γιατί τότε θα ήξερες ότι εκεί συνηπηρχαν Δήμου, Καργάκος, Βασιλικός, Ζουράρις, Τριάντης, Στάθης, Κασδαγλης, Αναστασιάδης, Σωμερίτης….. Kαι εφόσον έκανες τον κόπο να διαβάσεις μέχρι εδώ θα έλεγα ότι δεν είναι ιδιατερα λογικό να χαρακτηρίζεις κάποιον φασίστα (έστω έμμεσα) επειδή έχεις μαι διαφορετική άποψη (αυτό και εάν είναι αυταρχισμός)…..

        Μου αρέσει!

      3. @Αμετανόητος
        Ρε Αμετανόητε, είσαι και Ατελείωτος, πανάθεμά σε!

        1) Πως συνδέω αυτά που έγραψες με τη Χούντα
        Για να μην παρεξηγηθώ, δεν σε κατονομάζω ως χουντικό. Όμως, πιστεύεις οτι το κείμενο το οποίο συζητάμε εδώ προσφέρει μια «αφύπνιση». Εγώ πιστεύω οτι κατά βάση προσφέρει εθνικισμό με το πρόσχημα της αφύπνισης. Το γιατί το εξηγώ στο 1ο μου post εδώ:
        «Ο συγγραφέας, ενώ περιγράφει τα δεινά του παγκόσμιου νεοφιλελευθερισμού, θεωρεί ως υπεύθυνους γι’ αυτά τους αντιρατσιστές, τους φιλειρηνιστές κλπ., ενώ συγκαλυμμένα αθωώνει εθνικιστές, ρατσιστές και λοιπούς μισαλλόδοξους.»
        Ακριβώς την ίδια δουλειά έκαναν και οι χουνταίοι. Φώναζαν για αφύπνιση επειδή το έθνος έχει περικυκλωθεί «υπό τον κομουνισμόν!», προσπαθώντας να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από τα δικά τους σχέδια, καθώς και από αυτά της παρέας του Κίσινγκερ. Και πάει η Κύπρος…

        2) ΜΚΟ
        Το ότι οι απανταχού μυστικές υπηρεσίες και οικονομικοπολιτικά συμφέροντα χρησιμοποιούν σαν σχήματα κάλυψης των δραστηριοτήτων τους ΜΚΟ (και γενικότερα «χορηγίες»), δεν σημαίνει οτι όοοολες οι ΜΚΟ είναι ύποπτες. Οι Γιατροί του Κόσμου δεν προσπαθούν να καταστρέψουν το «ελληνικό έθνος»!

        3) Άρθρο Σμυρναίου
        Να με συγχωρείς, αλλά είσαι απαράδεκτος. Πές οτι δεν την καταλαβαίνεις την έρευνα με τους crawlers και άστο εκεί, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά μη την απορρίπτεις πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα («εδώ ο κόσμος καίγεται κι εσύ μας δείχνεις γράφους»).
        Και σε λάθος άνθρωπο αναφέρεις τον παπού Παπανδρέου. Το πόσο φασίστας, ακροδεξιός και προδότης ήταν το έδειξε το ’44-’45, όταν συνεργάστηκε με τους χίτες και τους ταγματαλήτες εις βάρος του λαού και της πατρίδας.

        4) Σοροτρόφιμοι
        Δυστυχώς την έχουμε πατήσει. Από τότε που έθεσαν τα επιτελεία της Magie και του Ronnie τους κανόνες της παγκόσμιας οικονομίας, σχεδόν όλο το χρήμα που κινείται είναι κουμαρτζίδικο. Και αυτό που έχω εγώ και αυτό που έχεις εσύ. Όλοι σοροτρόφιμοι είμαστε. Κι όποτε το λές αυτό σε κανένα «ξεφτέρι» σου λέει «αν δεν σ’ αρέσει, να πάς στην Κούβα και στη Β. Κορέα». Αν δεν το έχεις δεί, δές το «Money as debt» https://www.youtube.com/watch?v=jqvKjsIxT_8

        5) apneagr
        Δεν ξεκίνησα να κρίνω το blog αυτό (μετά το είδα να φιγουράρει στο top30 του Σμυρναίου) και ούτε μ’ ενδιαφέρει να το κρίνω. Εγώ έκρινα το συγκεκριμένο δημοσίευμα. Και το συγκεκριμένο δημοσίευμα εμένα μου θυμίζει τη γνωστή κρυπτοακροδεξιά ρητορική που διακινείται, ως επί το πλείστον οργανωμένα, στα sites που περιγράφει ο Σμυρναίος.
        Επαναλαμβάνω: Το ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ μου θυμίζει τα ακροδεξιά sites. Δεν κατατάσω το δημοσίευμα ως ακροδεξιό επειδή εμφανίστηκε σε μια ομάδα από sites. Αυτό που επίσης βλέπω είναι οτι ο pilot δεν αναδημοσιεύει συστηματικά τέτοιες χαζομάρες. Το οτι μπορεί να του ξεφύγει καμιά δεν τον καθιστά συνοδοιπόρο του stoxos.gr.
        Αλλά εσύ γιατί έχεις καούρα με το apneagr;

        6) Διαβάζα 4Τ;
        Τη Ρέα ξέχασες…
        Ομολογώ οτι δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε 1 κείμενο του Χριστόφορου που να διαφώνησα. Κάποιες φορές διαφωνούσα ακόμα και με τον pilot.
        Με τον ΝΔ διαφωνούσα αρκετά, αλλά τελικά ακόμα θυμάμαι τις τρομερές εταιρικές επωνυμίες που συνέλεγε… (ΑΝΥΨΩΠΡΟΚΑΤ, ΣΑΛΙΓΚΑΡ, ΒΙΟΞΗΡΟΚΑΡΠ κλπ.).
        Αν θές, θυμάμαι και μερικά καλά άρθρα του Ζήλου από τον ήχο να συζητήσουμε.

        7) Όπως είπα και στην αρχή δεν ήθελα ούτε καν να υπονοήσω οτι είσαι φασίστας, τους συντ/χες τους ανέφερα για να κάνω αντιστοιχία του με την προπαγάνδα τους.

        Μου αρέσει!

  9. «Κατάλαβες τώρα γιατί κατέστρεψαν μεγάλες υγιείς ελληνικές βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΣΚΙΜΟ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, AΙΓΑΙΟ, ΧΡΩΠΕΙ, ΠΥΡΚΑΛ) και έκαψαν σε διάστημα 2 μηνών μεγάλα ελληνικά πολυκαταστήματα (ΜΙΝΙΟΝ, ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ); Για να βρουν άνετα χώρο, χωρίς προσπάθεια, τα δικά τους μπακάλικα που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να μπουν στην ελληνική αγορά…»

    Δάσκαλε,
    συμπάθα με αλλά διαφωνώ με την επιχειρηματολογία του άρθρου.Για παράδειγμα δες την παραπάνω παράγραφο και πες μου αν οι «ξένες δυνάμεις» ήταν οι υπεύθυνοι παραγωγής στην Πειραϊκή Πατραϊκή που λαδωνόντουσαν για να βγάζουν απόλυτα καλά κομμάτια της παραγωγής ως ρετάλια για να τα αγοράζουν όσο-όσο τα εγχώρια λαμόγια; Τα πολυκαταστήματα που κάηκαν για να εισπράξουν τις ασφάλειες πυρός την δεκαετία του ’80 τα έκαψαν οι Γερμανοί;

    Το άρθρο είναι γεμάτο από τέτοιες σοφιστείες και ο προβοκατόρικος τίτλος ενισχύει την κόντρα μεταξύ των αναγνωστών. Ξέρω φυσικά ότι δεν γράφτηκε από σένα αλλά η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι δεν ταιριάζει στην δική σου ειδική διαδρομή ζωής στην οποία πολλοί από τους παλιούς και πιστούς σου αναγνώστες ήμασταν και εξακολουθούμε είμαστε νοεροί συνοδηγοί και συνοδοιπόροι.

    Υ.Γ. Δεν έχω τον χρόνο να αναλύσω όλο το κείμενο, από το παράδειγμα που ξεχώρισα και μόνο και για το οποίο ξέρω πρόσωπα και πράγματα, μπορείτε να συμπεράνετε και για το υπόλοιπο που βρίθει από μισές αλήθειες.

    Υ.Γ.2 Η ηγεσία του τόπου φταίει το πιο πολύ, αλλά και ο λαός δεν μπορεί να είναι ανεύθυνος.

    Μου αρέσει!

    1. Η λογοκρισία δεν μου ταιριάζει. Ούτε διαθέτω τη δύναμη να ψάχνω το Διαδίκτυο και να συνδυάζω τα …ιστολόγια να βρω ποιά είναι «άκρο» (αριστερά, δεξιά, ύψους, βάθους κλπ). Είδα κάτι, θεώρησα ότι περιείχε τροφή για σκέψη, το αναδημοσίευσα. Οι αντιδράσεις σας έδειξαν ότι, μάλλον καλά έπραξα…
      Και δύο λόγια πάλι για το «ιδανικό» πολιτικό (για μένα) σύστημα. Ένα μείγμα των παρακαταθηκών του Τσε, ανάμεικτο με με ελεύθερη (αλλά, ελεγχόμενη από αξιοπρεπείς πολίτες), αγορά, με έμφαση στις κοινωνικές παροχές αλλά, με τσεκούρι για τους «τυφλούς» της Ζακύνθου(;), τους «ανάπηρους» της Πάτρας, τους συνταξιούχους που έχουν …πεθάνει, τους «γύφτους» που κλέβουν το νερό, το ηλεκτρικό, τη ζωή των τιμίων πολιτών που είναι εντάξη με τις υποχρεώσεις τους (ο πατέρας μου σηκώνονταν στις 6 το πρώί για να πάει να πληρώσει τη ΔΕΗ)…
      Μία κοινωνία που θα ήταν ταπεινά υπερήφανη για τη γλώσσα, την ιστορία, τα μάρμαρα, τους ποιητές, τον Μάνο, τον Μίκη, τον Τάσιο, τον Νανόπουλο. Που θα είχε προτεραιότητα την Παιδεία, την Έρευνα και την Τεχνολογία. Μία χώρα που θα υπερασπίζονταν με νύχια και με δόντια την ανεξαρτησία της όχι γιατί πάσχει από «εθνικίλα» αλλά, γιατί το ίδιο κάνουν (σε αυτή την περίοδο της ανθρώπινης ιστορίας) όλοι ή σχεδόν οι λαοί με εξαίρεση τους ραγιάδες, τους ρεμπεσκέδες, τους σοροτρόφιμους, τους πολιτικά ορθούς μαλάκες, τους ιδιοκτήτες ΜΚΟ (όχι όλων!). Δεν ξέρω (ακόμα) τι θα συμβεί όταν οι άνθρωποι επιβιβαστούν στα αστρόπλοια και πάνε στον πλανήτη Άρη, στον Μάρη και Κουκουνάρη αλλά, έχω την υποψία ότι οι Γάλλοι θα κυνηγάνε το καλό κρασί, οι Ιταλοί τις μακαρονάδες και τις τρούφες, οι Άγγλοι θα πηδάνε τους τοπικούς ιθαγενείς, οι αμερικανοί θα ανακαλύψουν έναν Τζοπ Γουέιν να «φάει» ζωντανούς τους «Ινδιάνους», οι Γερμανοί θα ονειρεύνται το 7ο Διαγαλαξιακό Ράϊχ και οι Έλληνες, ω οι Έλληνες θα λένε ότι, για την κατάντια τους φταίει η κακούργα η κενωνία
      Σε πρακτικό επίπεδο και μέχρι το «Ατλάντις Ι» να αναχωρήσει για την Ευρώπη ή τον Τιτάνα θα μάζευα (με χιούμορ) τα λαμόγια, τους κουκλεντέδες, τις ακαοίκητες των πρωϊνάδικων και, γενικά, όλες τις κατώτερες μορφές ζωής, και θα τις έκανα περφόμερ σε τσίρκο…
      Για περισσότερα μέτρα για μία νέα κοινωνία πρέπει να με κάνετε πρωθυπουργό κάτι που δεν βλέπω πιθανό διότι α. είμαι αόρατος β. η αρπαγή της εταιρίας που δημιούργησα δεν είχε ούτε ένα 3σέλιδο στο «1ο ΘΕΜΑ», γ. δεν έχω πάει στη Ψαρού δ. δεν έχω παίξει τένις με τον Διοικητή της ΤτΕ

      Μου αρέσει!

      1. τι ωραια που τα πες!!! υπαρχει εντυπο να φιλοξενηθουν,υπαρχει περιπτωση συνεργασιας με καποια εφημεριδα;

        ειναι κριμα να κοινωνουμε μονο εμεις τις «εκρηξεις» σου…

        Μου αρέσει!

  10. Αγαπητέ george, ξέχασα επίσης και τον Μάργαρη ! Λοιπόν για το κείμενο ο καθένας το διαβάζει και βγάζει τα συμπεράσματά του! Φυσικά και όλες οι ΜΚΟ δεν λειτουργούν ως πράκτορες. Και φυσικά οι Γιατροί του Κόσμου δεν προσπαθούν να καταστρέψουν την Ελλάδα!! Και επειδή ο κ.Κουσνέρ ηγούνταν για ένα διάστημα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα (αμειβόμενος άριστα, όπως όλοι η γραφειοκρατική κουστωδία τέτοιον οργανισμών) δεν σημαίνει ότι θεωρώ ότι οι εθελοντές γιατροί που συμμετείχαν ήταν πράκτορες!! Όσον αφορά το άρθρο του Σμυρναίου η άποψη μου δεν αλλάζει – και επειδή δεν είναι ούτε ιατρική ούτε μηχανολογία ούτε μαθηματικά δεν υπαρχουν αξιώματα !! Ο Σμυρναίος κάνει λογικά άλματα συνδέοντας μεταξύ τους μπλογκς, σιατς, άρθρα, γνώμες και αφού τεκμαίρει με απόλυτα αυθαίρετο τρόπο (σωστό κατα την γνώμη του – αυθαίρετο για εμένα) τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ακροδεξιών σαιτ και τους ρίχνει όλους στο ίδιο τσουβάλι. Όσο για τον Γ.Παπανδρέου το να πόυμε ότι ήταν ό άνθρωπος (πράκτορας) των Εγγλέζων νομίζω ότι παραβιάζουμε ανοιχτές πόρτες (όπως επίσης δεν έχει νόημα ν’αναφέρουμε τους ανθρώπους του «πατερούλη» Στάλιν στην Ελλαδα). Όμως και από το παράδειγμά σου για την πολιτεία του «Γέρου» στον εμφύλιο ΄μπορείς να καταλάβεις το πόσο υποκειμενικό είναι το … «ταμπέλιασμα» ….Δηλαδή ο ίδιος άνθρωπος που τα έβαλε (λίγό ή πολύ ή καθαρά εικονικά αυτό είναι στην κρίση του καθενός) με το παλάτι, τις ΗΠΑ, το παρακράτος είναι ο ίδιος που για κάποιες άλλες ενέργειες του τον λες φασίστα (και πιθανόν δικαίως)! Και θα ήταν απολύτως παράλογο να αποκαλείς φασίστες το 35%-45% που ψήφιζε Ένωση Κέντρου ή να θεωρείς φασιτική φυλλάδα την Μακεδονία (γιατί τοτε δεν υπήρχαν μπλογκς) που στήριζε την Ένωση Κέντρου….
    Με το apneagr δεν έχω καμμιά καούρα – μου ήταν παντελώς άγνωστο – το έμαθα ΄τωρα (μέσω του λινκ του ΚΚ) και τις αναρτήσεις που είχε στις έβαλα για ν’αντιληφθείς ότι μάλλον δεν πρόκειται για φασιστικό σαιτ (τώρα βέβαια μου λές ότι ανήκει στο τοπ-30 του Σμυνραίου οπότε μα΄λλον είναι φασιστικό – ναι αυτό το γράφω εντελώς ειρωνικά και ίσως είναι μια ακόμα απόδειξη ότι αναλυσεις τύπου Σμυρναίου εχουν πολλά κενά – ταπεινή άποψη με την οποία προφανώς διαφωνείς, απόλυτα σεβαστό !!!
    Μιλάς για κουμαρτζήδες σε έναν που δηλώνει αμεντανόητος!!!
    Σου εξήγησα και προηγουμένως περί σοροτροφίμων δεν χρειαζεται να σου τα ξαναγράψω. Το γεγονός ότι είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε σε μία οικονομία καζίνο είναι δεδομένο!! Τ’ότι δεν μπορείς όσο προσπάθειες και να κάνεις να λειτουργήσεις εκτός του συστήματος των τραπεζών καζίνο είναι δυστυχώς πραγματικότητα!! To ότι το σύστημα του τόκου είναι εναντια σε κάθε φυσικό νόμο (είναι δηλ απάτη) το έιπε πρωτος ο Αριστοτέλης (δεν υπάρχει τίποτε πιο αφύσικο απο΄το χρήμα να γεννά χρήμα). Το πόσο συστήμενο είναι το παιχ΄νιδι με το fractional reserve banking system (δυστυχώς δεν μου έρχεται πρόχειρη μετάφραση) με τις κεντρικές τραπεζες σε ρόλο υπεράνω κάθε εξουσιάς, το πόσο εικονική είναι η πραγματικότητα και πόσο στημένα τα πραγματα μόλις τώρα (βλέπε Κύπρος) αρχίζουμε και το καταλαβαίνουμε. Με χαρά να σουστείλω και άλλα βιντεάκια σας αυτό που παρουσιάζεις!!! Και για να καταλάβεις φίλε μου ότι δεν είναι ιδιαιτερα λογικό να κολλάμε ταμπέλες τα στοιχεία που παρουσιάζει το βιντεο που ανήρτησες τα παρουσίαζαν για πρώτη φορά πριν 40-45 στις ΗΠΑ άνθρωποι οι οποίο θεωρούνταν ακρως συντηριτικοί συνωμοσιολόγοι!!! Και αυτό μου δίνει την αφορμή να ξανατονίσω αγαπητε george ας μην καταδικάζουμε κανέναν που προσπαθεί να παρουσιάσει κάτ, να προβάλει στοιχεία πριν μελετήσουμε (άν θέλουμε) αυτά που έχει γράψει!!
    Υ.Γ. Aυτά που γίνονται στην παγκόσμια οικονομία κάνουν την Θατσερ να μοιάζει με κομμουνίστρια!! Ακόμη και ο Friedman όταν ρωτήθηκε εάν υπάρχει κάτι το οποίο δεν πρεπει να ιδιωτικοποιηθεί βρήκε δύο λειτουργίες που πρέπει να μείνουν στο κράτος: Δικαιοσύνη και Στρατός-Αστυνομία!!! Για Στρατό δεν το συζητώ με Blackwater κλπ το ζήτημα έληξε – για την δικαιοσύνη συζητάνε διάφορα όμορφα στις ΗΠΑ!!

    Μου αρέσει!

    1. @Αμετανοητος
      Αγαπητέ φίλε, με στεναχωρείς. Γράφεις, μεν, κατεβατά τα οποία κάθομαι και διαβάζω με προσοχή, αλλά μου δίνεις την εντύπωση οτι δεν σπαταλάς τον απαιτούμενο χρόνο να διαβάσεις αυτά που σου γράφω.
      Και γι’ αρχή:
      ΔΕΝ «ΤΑΜΠΕΛΙΑΣΑ» ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΩΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ!
      ΤΟ «ΤΑΜΠΕΛΙΑΣΑ» ΩΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΗ ΧΑΖΟΜΑΡΑ!
      ΔΕΝ ΤΟ «ΤΑΜΠΕΛΙΑΣΑ» ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ APNEAGR, ΑΛΛΑ ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ!
      Δές το σχόλιο μου εδώ: https://kavvathas.com/2013/04/19/ναι-οι-ελληνεσ-ειμαστε-εθνικιστεσ/#comment-21052
      Ευχαριστώ.

      Αλλάζω θέμα:
      Ισχυρίζεσαι οτι ο Σμυρναίος κάνει «λογικά άλματα» και «τεκμαίρει με απόλυτα αυθαίρετο τρόπο τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ακροδεξιών σαιτ».
      Μάλιστα.
      Με στεναχωρείς, γιατί επιμένεις, ενώ είναι προφανές οτι είτε δεν την διάβασες την έρευνά του είτε δεν την κατάλαβες. Τζάμπα την ανέφερα, δηλαδή.
      Θα σε βοηθήσω.
      Εν ολίγοις, ο Σμυρναίος δεν «ταμπελιάζει» κανέναν ακροδεξιό, εκτός από τα 5 seed sites του crawling, μέσα στα οποία δεν είναι το apneagr. Επομένως, μην προσάπτεις στην έρευνά του πράγματα που δεν λέει. Διάβασέ την πρώτα!
      Επίσης, αν κοιτάξεις λίγο τις παραπομπές του, θα δείς μερικές αναφορές σε ακαδημαϊκές εργασίες για την ακροδεξιά.
      Δεν είμαι κοινωνιολόγος για να κρίνω τον Σμυρναίο έγκυρα στο αντικείμενό του, αλλά είμαι ερευνητής. Κι από άποψη μεθοδολογίας, αυτό που γράφει δείχνει να στέκει, δεν είναι ίσως Α επιπέδου, αλλά είναι πολύ ανώτερο ενός δημοσιογραφικού άρθρου. Εγώ δεν μπορώ να το απορρίψω μεθοδολογικά, εάν εσύ είσαι κοινωνιολόγος βοήθησέ μας. Αν είναι πάλι να απαντήσεις με το «άποψή μου» κατηγορώντας τον Σμυρναίο για άλματα λογικής, τότε άστο το θέμα.

      Όποιος πιστεύει ότι ο Παπανδρέου ο Α’ είναι ο «Γέρος της Δημοκρατίας», τότε να κάτσει να διαβάσει ιστορία, γιατί δεν έχει συνειδητοποιήσει το μέγεθος της προδοσίας του ’44. Δεν είναι υποκειμενικό το ταμπέλιασμα που του κάνω. Οι ψηφοφόροι του το ’65 μάλλον ήταν ανιστόρητοι/απληροφόρητοι, δεν ήταν φασίστες.

      «Και αυτό μου δίνει την αφορμή να ξανατονίσω αγαπητε george ας μην καταδικάζουμε κανέναν που προσπαθεί να παρουσιάσει κάτ, να προβάλει στοιχεία πριν μελετήσουμε (άν θέλουμε) αυτά που έχει γράψει!!»
      Σοβαρολογείς τώρα;
      ΕΣΥ προσάπτεις σ’ εμένα οτι καταδίκασα κάποιον προτού μελετήσω αυτά που γράφει;

      Μου αρέσει!

  11. Αυτό δεν είναι τσουβάλιασμα….. ….

    «….Εσωτερική ποικιλομορφία

    Στο εσωτερικό της κοινότητας συνυπάρχουν όλες οι τάσεις της ελληνικής ακροδεξιάς (θρησκόληπτοι, εθνικιστές, συνωμοσιολόγοι, αντισημίτες κλπ.) και δεξιάς (ΝΔ, ΑΝΕΛ, “ανόθευτοι πατριώτες” κλπ). Αλλά τις κομβικές θέσεις κατέχουν ιστολόγια που κατευθύνονται ή πρόσκεινται στη Χρυσή Αυγή όπως το ventetta.blogspot.com και το egersis2.blogspot.com.

    α ανοιχτά ρατσιστικά άρθρα είναι σπάνια αλλά υπαρκτά. Τα περισσότερα όμως από τα ακροδεξιά ιστολόγια κάνουν επιλεκτική δημοσίευση ειδήσεων που αφορούν τη μετανάστευση, το Ισλάμ και την εγκληματικότητα με τρόπο που να στοχοποιούν μειονότητες (μετανάστες, Ρομά κλπ.).

    Άλλοι συνήθεις στόχοι τους αποτελούνται από τον Σύριζα, που ταυτίζεται πάντα με τους κουκουλοφόρους και τον εσωτερικό εχθρό, το ΠΑΣΟΚ, που χαρακτηρίζεται προδοτικό κόμμα, την Τρόικα και όσους συνεργάζονται μαζί της, την εξωτερική απειλή (Τουρκία, Αλβανία, ΠΓΔΜ), τη “σιωνιστές και μασόνους”, τις ΗΠΑ κλπ. Συχνές επίσης είναι οι θετικές αναφορές στα σώματα ασφαλείας, τις ένοπλες δυνάμεις, την Εκκλησία, κάτι που χαρακτηρίζει παραδοσιακά την ελληνική δεξιά.

    Τέλος, μια ενδιαφέρουσα τάση που παρατηρείται είναι η χρήση από αρκετά ιστολόγια του δείγματος μιας ρητορικής η οποία βασίζεται σε σχήματα και φόρμες παραδοσιακά ταυτίζόμενες με την αριστερά όπως η λαϊκή κυριαρχία, η αντίσταση στους κατακτητές, ο αντικαπιταλισμός. Αυτό το νέο γνώρισμα της ακροδεξιάς στην Ελλάδα σε κάποιες περιπτώσεις κάνει δυσκολότερη την ανίχνευση της πραγματικής πολιτικής ταυτότητας ενός διαδικτυακού μέσου που την εκφράζει…..» Εεεε λοιπόν αυτό είναι κορυφαίο – Για να χώσουμε και μερικούς αριστερούς που όμως είναι τελικά δεξιοί αλλά καμουφλάρονται αλλά ο πράκτωρ Θου-Βου θα τους βρει !!!!

    Και επισης….

    Τη λίστα συμπληρώνουν ομοϊδεατικά ιστολόγια τοπικού ενδιαφέροντος, ιστότοποι γενικής πληροφόρησης που συνδυάζουν λαϊκίστικη ρητορική με ελαφρές θεματικές όπως τα αθλητικά, τα κοσμικά μέχρι και το ελαφρό πορνό, γνωστά ηλεκτρονικά μέσα του δεξιού πατριωτικού χώρου όπως το antinews.gr και το Ρεσάλτο, “δημοσιογραφικά” όπως το Athinapoli, το eglimatikotita.gr και το Makeleio (εδώ μπορείτε να κατεβάσετε ολόκληρη τη λίστα των ιστότοπων σε μορφή csv).

    ΤΟ ΡΕΣΑΛΤΟ ΔΕΞΙΟ …. ΜΑΛΙΣΤΑ…..

    Και να σου προσθέσω και το εξής – Έχω ζήσει κάποια χρόνια στην Εσπερία και κατέχοντας μεταπτυχιακό τίτλο από αναγνωρίσιμη και φημισμένη Βοιδοσχολή στην χωρα των Ασπρουλιάρηδων (23 έτη πριν) (νατος ο υφέρπων ρατσισμός) στο κλάδο της Οικονομίας-Χρηματοοικονομίας και Τραπεζικής (νάτος ο Κουμαρτζής και δη Αμετανόητος αγαπητέ ΚΚ ). Από τους πρώτους μήνες στην φημισμένη και αναγνωρίσιμη Βοιδοσχολή κατάλαβα ότι η …»επιστήμη» μου είναι της «πλάκας» – Ενδιαφέροντα μαθήματα Κουμαρτζολογίας για άρρωστους τζογαδόρους ναι αλλά ουχί επιστήμη!!!! Και την ίδια άποψη έχω και για σπουδες σε ΜΜΕ, Κοινωνιολογία ,δημοσιογραφία! Ένας φοιτητής Μαθηματικών, Φυσικής, Αρχαιολογίας ή Ιστορίας μπορεί άνετα να κάνει ειδικευση σε οικονομία ή κοινωνιολγία στο 3ο ή 4ο έτος Ειδικά σπουδές 3 ή 4 ετών σε ΑΕΙ με ειδικότητα ΜΜΕ ή δημοσιογραφία είναι για γέλια. Χιλιάδες τόννους χαρτί ανακυκλώνουν κάθε χρόνο τα πανεπιστήμια από πυτχιακές ήμεταπτυχιακές εργασίες ΄και διδακτορικές διατριβές σαν την δική ή του κ.Σμυρναίου!! Και κρίνοντας τον μόνο απο΄την συγκεκριμένη μελέτη λυπάμαι αλλά το βιογραφικό του δεν με εντυπωσιάζει…..
    Και όσον αφορά την μεθοδολογία αστο αγαπητέ….ακόμη και στην δική μου Βοιδοσχολή (και δε κάθε σχολή) υπήρχε (υπάρχει) ένας … «τυφλοσούρτης»
    που εάν τον ακολουθούσες καμμια εργασία ή έρευνα δεν απορρίπτονταν….. έπρεπε να γίνουν όργια λογοκλοπής ή ανύπαρκτη βιβλιογραφία!!!

    Μου αρέσει!

    1. @Αμετανοητος
      Τώρα δηλαδή κατέρριψες την εργασία του Σμυρναίου, σωστά;
      Ποια εργασία, τον Σμυρναίο τον ίδιο!
      Ποιόν Σμυρναίο, όλα τα PhD!
      Ποιά PhD, όλο το εκπαιδευτικό σύστημα!
      Τι να πώ….
      Επιστημονική η μεθοδολογία σου, είναι κρίμα όμως να την χρησιμοποιείς μόνο για να καταρρίπτεις εργασίες άλλων. Κάνε και μια δική σου!
      Άλλωστε εσύ δεν τσουβαλιάζεις ποτέ!

      Μου αρέσει!

  12. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να βρίζεις το πρόβλημα, δηλαδή τις εξωτερικές και εσωτερικές κυβερνήσεις γιατί ουσιαστικά καταστρέφουν την πατρίδα σου. Τιμή μου να βρίζω τη πουτάνα τη Μέρκελ ώς Έλληνας- Πατριωτισμός

    Αντε ρε βλάκα. Τι να ξέρουν οι ηλίθιοι οι ξένοι απο πραγματική μουσική. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται ρεεεεε. Είμαστε οι καλύτεροι πάρτε το χαμπάρι *ούγκα *ούγκα

    Φυλετισμός, Κακή χρήση των λέξεων, επίκληση στο συναίσθημα χωρίς λογική, προφανείς ανόητες ασυναρτησίες και εθνικισμός.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.