Newspeak II

Πρώτο ΘΕΜΑ

30.10.11

EPP Summit March 2010
Image by europeanpeoplesparty via Flickr

Selective Default, Επιλεκτική Χρεωκοπία, Κούρεμα, Ξύρισμα, Μείωση, Διαγραφή, Απομείωση. Πως πρέπει να το πω για να το καταλάβετε; Αναγνωρίζω ότι, οι πνευματικές σας δυνατότητες δεν μπορεί να είναι ίδιες με εκείνες ενός Καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου (για να μην αναφερθώ στον τίτλο του Αντ’ Αυτού) αλλά, για όνομα! Πρέπει να κάνετε μία προσπάθεια. Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνω από τη Σύνοδο Κορυφής στο Eurogroup και τούμπλαλιν  για σας σώσω (από μένα και τους ομοίους μου), κι’ εσείς να μη καταλαβαίνετε την NewSpeak που ομιλώ. Έτσι μου ’ρχεται να σκίσω τα πτυχία, να παραιτηθώ από τη θέση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης του μέτα-ΠΑΣΟΚ και να λάβω μέρος στην κυβέρνηση που θα σχηματιστεί με την νέα Νέα Δημοκρατία, την Δημοκρατική Συμμαχία (των προθύμων) και άλλων δημοκρατικών δυνάμεων.

Τα ίδια είχα γράψει σε παλαιότερο άρθρο σε αυτή την εφημερίδα αλλά, είναι φανερό, δεν δώσατε προσοχή. Είχα εμφαντικά τονίσει ότι, οι σκέψεις μου ως Υπουργού Οικονομικών είναι τοπολογικές, λείες και κατά τμήματα γραμμικές (piecewise linear). Στο βιβλίο μου «Ο 4ος Δρόμος προς την Newspeak» ομιλώ  για τις κατηγορίες TOP, DIFF και PL αλλά, περισσότερο τις λείες. Η διαφορά τους είναι ανάλογη με την διαφορά συνεχών και διαφορίσιμων συναρτήσεων στη παρουσίαση της οικονομικής κατάστασης της Ελλάδας από το 1975 μέχρι την Τετάρτη 26/10. Στις διαστάσεις 1, 2 και 3 δεν υπάρχει καμία διαφορά. Στην διάσταση 4 όμως οι PL και DIFF ταυτίζονται και το Κούρεμα παίρνει υπερβατικές διαστάσεις. Πέρα και πάνω από την διάσταση 6 οι πραγματικότητες (realities) του Κουρέματος,  της Διαγραφής και της Επιλεκτικής Χρεοκοπίας είναι διαφορετικές. Στην Διάσταση 7 κάνει την εμφάνιση της η Απομείωση και έτσι, απομένουν τέσσερις ως  την 11 (τόσες είναι οι διαστάσεις στη θεωρία των χορδών).

Η ίδια λογική χρησιμοποιείται στην Ευρωζώνη: η απομείωση είναι ένας χώρος που, μοντελοποιείται από Μέρκελ, Σαρκοζί και βαν Ρομπάϊ πάνω στον Αφφινικό (ομοπαραλληλικό) χώρο (affine space) της διάστασης n. Το selective default είναι ένα σχήμα (κατά Grothendieck), που μοντελοποιείται σε δίκτυο μεταθετικών δακτυλίων (ένα προ-δράγμα ή δράγμα δακτυλίων, pre-sheaf, sheaf, pre-default). Ένας μη-μεταθετικός χώρος ή «κβαντική πολλαπλότητα» μελετάει την μη-μεταθετική Επιλεκτική Χρεοκοπία. Σε αυτή, η χώρα χρεοκοπεί σε άλγεβρα τελεστών (Banch algebra, C*-algebra κλπ) μέχρι το 2021. Οι παραπάνω έννοιες (selective default, απομείωση, κούρεμα κλπ) είναι ομοτοπικές , με την προϋπόθεση ότι, μπορεί να παραμορφωθεί η μια μέσα στην άλλη με τρόπο συνεχή (δήλα δει μέσω μιας μονοπαραμετρικής οικογένειας συνεχών χρεοκοπιών μέχρι η Ελλάδα να (ξανα)βγεί στις «αγορές»).

 

Υ.Γ. Λίγο μετά την αποστολή του άρθρου τηλεφώνησε ο Αρχισυντάκτης. «Τι είναι αυτά που γράφεις ρε Καββαθά; Κανείς δεν τα καταλαβαίνει», είπε

«Πως τολμάτε να ομιλείτε με αυτό τον τρόπο σε έναν Αντ’ Αυτού  Καθηγητή», απάντησα  με έκδηλο εκνευρισμό. Εκείνος σιώπησε μια και, όλοι στην εφημερίδα, έχουν πλέον πειστεί ότι, το μέλλον της Δημοκρατίας και της Δημοσιογραφίας γράφεται σε Newspeak II._K.K.

 

Δημοσιεύτηκε από τον kavvathas

Δημοσιογράφος, εκδότης,παρατηρητής γεγονότων, (πρώην)οδηγός αγώνων. Πάντα χειριστής ανεποπτέρων, αεροπλάνων και ελικοπτέρων -Journalist, publisher, (ex)racing & rally driver. Pilot (glider, plane + helicopter) Η δραστηριότητα του Κώστα Καββαθά στο χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας ξεκίνησε το 1959 από το περιοδικό «Ταχύτης», που είχε ως αντικείμενό του τους αγώνες αυτοκινήτου. Eκδόθηκε για λίγο καιρό από την «Ecurie Eρμής», έναν από τους παλαιότερους συλλόγους φίλων της Αυτοκίνησης που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα. Το 1963 ξεκίνησε η συνεργασία του με την εφημερίδα «Μεσημβρινή», στην οποία κράτησε τη στήλη του αυτοκινήτου για τρία περίπου χρόνια. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα», το πρώτο στα εγχώρια χρονικά του Τύπου που, στην ύλη του, είχε σελίδες αφιερωμένες στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα χρονολογείται η πρώτη προσπάθεια να εκδόσει δικό του περιοδικό, με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο, το «Τροχοί+Δρόμοι», η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο!Από την πρώτη απόπειρα σώζονται λίγες φωτογραφίες, τις οποίες θα μπορέσετε να δείτε όταν το Ιστολόγιο γίνει, επιτέλους, portal. Μετά από σύντομο πέρασμα από το «Νέο Αυτοκίνητο» των αδελφών Αντώνη και Μιχάλη Γρατσία, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού «Αuto Eξπρές» του Σπύρου Γαλαίου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κορόβηλα. Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε, με τη σύζυγό του Σοφία, το περιοδικό «4ΤΡΟΧΟΙ» και, όπως ήταν λογικό, έριξε εκεί το βάρος της αρθρογραφίας του. Παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο να γράφει στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Επίκαιρα», που όλοι οι παλιοί γνωρίζουν και που θεωρείται –ακόμη και σήμερα που εκδόθηκε ένα με τον ίδιο τίτλο- ως το καλύτερο του είδους που εκδόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Τα άρθρα του Κ.Κ. στα "Ε" θα συμπεριληφούν σύντομα και σε αυτό το ιστολόγιο. Άρθρα του δημοσιεύτηκαν επίσης στην εφημερίδα «Το Βήμα» από το 1991 ως το 1998, καθώς και για ένα ...μικρό διάστημα(!) στην «Καθημερινή», μία άλλη ιστορία, που επίσης θα μπορέσετε να απολαύσετε εδώ σαν μία σπαρταριστή (στηγελοιότητά της) "κωμωδία". Σήμερα, εκτός από τα περιοδικά των «Τεχνικών Εκδόσεων», ο Κώστας Καββαθάς αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», από το πρώτο της φύλλο. Στο ενεργητικό του συμπεριλαμβάνονται -μέχρι στιγμής- δύο βιβλία: «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» του Richard von Frankenberg, που μετέφρασε στα ελληνικά το 1972 μαζί με δύο ακόμη συναδέλφους του και «Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού». Τα κείμενά του, έντονα συναισθηματικά, περιέχουν σχεδόν τα πάντα: περιγραφές από διεθνείς κι ελληνικούς αγώνες, ιστορίες από τα παλιά χρόνια του αυτοκινήτου, συνεντεύξεις από σημαντικά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών και συμπεράσματα από τις εξαντλητικές δοκιμές των εκάστοτε νέων μοντέλων, κοινωνική κριτική και σχόλια για τα καλώς ή τα κακώς κείμενα της χώρας και των ανθρώπων της. Στα πρώτα χρόνια των «4Τροχών» έγραφε και τεχνικά άρθρα, καθώς και "συμβουλές" για την ασφαλή και ασφαλή και γρήγορη οδήγηση. Με το πέρασμα των δεκαετιών όμως αφ' ενός το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από την τεχνολογία στα ζαντολάστιχα και αφ΄ετέρου άλλοι, ικανότεροι ανέλαβαν (μικρός Νίνης, Έλλη Κοκκίνου, γελοτοποιός του αυτοκράτορα κλπ) και ο Κ.Κ. αποφάσισε πως, αρκετά με τα "τεχνικά άρθρα" που, άλλοστε, δεν γίνονται καταληπτά από τον "ανθό" της ελληνικής νεολαίας -έτσι όπως τον κατάντησαν οι ανεπάγγελτοι "πολιτικοί". Το 2009 ο Κώστας Καββαθάς συμπλήρωσε 50 χρόνια δημοσιογραφικήςςς και 40 εκδοτικής ζωής αν και η τελευταία δεν είναι ακριβώς όπως την οραματιζόταν για λόγους που αναφέρονται σε άλλες σελίδες του ιστολογίου…

4 σκέψεις σχετικά με το “Newspeak II

  1. H φραου Αγγέλα αρχίζει να καταλαβαίνει επιτέλους πως είμαστε χώρα των διακοπών και όχι χώρα της φάμπρικας για αυτό και θα ξυρίσει τελικά το χρέος….
    Σήμερα έχει την ονομαστκή της γιορτή χρόνια πολλά :Αγγέλα…

    Μου αρέσει!

  2. Aς γράφεται όπως θέλει ρε δάσκαλε…εμείς ξέρουμε να διαβάζουμε πίσω από τις λέξεις.

    Να μην εξαγγέλονταν όμως από την αυταρέσκεια του Μπέννυ, ή από το παγωμένο χαμόγελο της Αννας – φράου Μπλούχερ…γαμώ την πίστη μου.
    Και να σκεφτείς οτι ρώταγα μικρός τους γέρους μου «γιατί είναι θυμωμένος αυτός;;» για κάποιον Παπαδόπουλο που μιλούσε περίεργα
    Σιχτιρ την ατυχία μου μέσα..
    Π

    Μου αρέσει!

  3. Πρεπει να ειναι το πιο ασυναρτητο-κατανοητο κειμενο που εχει γραφτει, απο την εφευρεση του…Γουτεμβεργιου εως τις μερες μας, ω Μαστερ Καββαθαρ…
    Ο Μπενυ the Hill φανταζει…βραδυνους και ο Πανγκαλοου επεσε σε βαρια (στην κυριολεξια!) περισυλλογη…
    Φημες θελουν την Αννα ΔιαβιουΠουλου, μετα απο την απελπιδα προσπαθεια κατανοησης αυτου του κειμενου, να εχει απαρνηθει πληρως την ελληνικη γλωσσα και την Ντοραμπακ, να εχει προσθεσει στις φωτογραφιες του Καζαντζακη και Γκαντι που κοσμουν το φοντο του γραφειου της, γιγαντοαφισα του Μαστερ ΚΑΒ με την πορτοκαλι φορμα πιλοτου…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: